عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم معارفه معاون فرماندار شهرستان آزادشهر برگزار شد


مراسم معارفه معاون فرماندار شهرستان آزادشهر برگزار شد

مراسم معارفه معاون فرماندار شهرستان آزادشهر برگزار شد

مراسم معارفه معاون فرماندار شهرستان آزادشهر با حضور مکتبی مديركل سياسي و انتخابات استانداري، سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر ، لاری کمان معاون فرماندار ، ملک حسینی معاون جدید فرماندار ، بخشداران مرکزی و چشمه ساران و سایر مسئولین شهرستانی در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آزادشهر برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر ضمن عرض خیر مقدم و قبولی طاعات و عبادات به حاضرین در جلسه افزود : جلسه امروز با حضور برخی روسای ادارات  با هدف معارفه آقای ملک حسینی معاون جدید فرمانداری آزادشهر و سپردن مسئوليت خدمتگزاري به مدير جديد برگزار گردیده است.

در ادامه این مراسم مکتبی مديركل سياسي و انتخابات استانداري گلستان افزود : در ابتدا از فرماندار کوشا و پیگیر شهرستان آزادشهر تقدیر و تشکر میکنم و با آمدن آقای ملک حسینی این فرمانداری تکمیل تر میشود.

ایشان در خصوص انتخاب بخشداران برتر استان براساس مصاحبه و پژوهش افزود : آقای ملک حسینی بخشدار سابق مرکزی علی آباد کتول در بین 27 بخشدار استان گلستان مقام اول را کسب نموده است و هر نیرویی که قوی باشد زمینه ارتقای آن را فراهم خواهیم کرد و یکی از وظایف ما پرورش نیروهای خوب و کاردان می باشد.

مديركل سياسي و انتخابات استانداري گلستان ادامه داد : ما گوشمان در خصوص انتقادات شنواست و در پایان آرزوی موفقیت برای آقای ملک حسینی در کنار آقای حسینی فرماندار و لاری کمان معاون فرماندار را دارم.

در ادامه ملک حسینی معاون جدید فرماندار آزادشهر افزود : ابتدا وظیفه میدانم از دکتر هاشمی استاندار محترم گلستان و مدیران کل استان بابت حسن انتخاب اینجانب تشکر کنم.

ایشان افزود : برتر شدن مشکل نیست ، اما برتر ماندن بسیار مشکل است و اینجانب برای باز کردن گره مشکلات مردم،اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید با هماهنگی فرماندار محترم و مدیران و همچنین رساندن شهرستان به جایگاه مناسب دست نیاز به سوی همه دراز میکنم.

در پایان مراسم حکم ابلاغ ملک حسینی به عنوان معاون فرماندار آزاشهر توسط مکتبی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری قرائت و به ایشان اهدا گردید.


مراسم معارفه معاون فرماندار شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

مراسم معارفه معاون فرماندار شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

مراسم معارفه معاون فرماندار شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 980
  • کد خبر : 46443