عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان با سرپرست فرمانداری گرگان دیدار کرد


مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان با سرپرست فرمانداری گرگان دیدار کرد

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان با سرپرست فرمانداری گرگان دیدار کرد

در دیدار مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان با سرپرست فرمانداری گرگان بر لزوم توجه به شهرستان گرگان بعنوان پیشانی و مرکز استان تأکید شد.
"مهندس کریمی" مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان به همراه "قندهاری"رییس اداره شهرستان با حضور در دفتر فرماندار با "صفوی "دیدار و گفتگو کردند .
در این دیدار مهندس صفوی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در زمینه حضور گردشگران خواستار توجه بیشتر به این مهم و احداث بوم گردی در روستاهای شهرستان شد.
وی با اشاره به دیدارهای صورت گرفته با سرمایه گذاران در زمینه گردشگری بیان داشت: شهرستان گرگان با توجه به پتانسیل هایی که دارا می باشد ازجمله طبیعت بکر آن و محل عبور مسافران به مرقد مطهر امام رضا(ع)می تواند به مکانی توریستی و گردشگری تبدیل شود .
صفوی بیان داشت: پروژه موزه روستایی قرق به عنوان دومین موزه در کشور که در سالهای گذشته به بهره برداری رسید باید برای استفاده بیشتر از این ظرفیت ایجاد شده ،اطلاع رسانی صورت گیرد .
سرپرست فرمانداری گرگان گفت: باید تلاش نماییم صنایع دستی در روستاها را احیاءنماییم و امروزه با استقبال از سرمایه گذاران در این زمینه این ظرفیت وجود دارد تا سرمایه گذاران بتوانند در شهرستان سرمایه گذاری نموده و سوغات و محصولات صنایع دستی گرگان را معرفی نمایند .
در ادامه "مهندس کریمی "با استقبال از طرح های صنایع دستی و گردشگری خواستار همکاری فرمانداری در خصوص احداث بازارچه حمایتی از هنرمندان و صنایع دستی در شهرستان شد .

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان با سرپرست فرمانداری گرگان دیدار کرد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 601
  • کد خبر : 46530