عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید اثربخش باشد

فرماندار گمیشان تاکید کرد؛

اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید اثربخش باشد

اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید اثربخش باشد

فرماندار گمیشان در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اظهار داشت: اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید اثربخش باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ امیرشیر توماج با تاکید بر اینکه نقشه راه در جهت مقابله با مواد مخدر ویژه دستگاه ها مشخص شده است، خاطر نشان کرد: هر یک از دستگاه های عضو شورا اگر بر اساس وظایف محوله و مشخص شده اقدام نمایند به خوبی اثربخشی خود را نشان خواهند داد.

وی افزود: امروزه مقابله و مبارزه با مواد مخدر یکی از برنامه های مهم در سطح کشور بوده و اگر با این آسیب اجتماعی مقابله نگردد ضربات جبران ناپذیری را به حوزه های مختلف جامعه وارد خواهد کرد.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گمیشان تصریح کرد: سه کمیته مهم مقابله، درمان و پیشگیری به صورت یک حلقه متصل در راستای هم بوده و بازخورد نهایی هر یک از این کمیته ها در جهت ریشه کن کردن مواد مخدر در کشور است.

توماج آگاه سازی خانواده ها را در حوزه مواد مخدر امری ضروری دانست و گفت: برای مقابله با آسیب های مواد مخدر ، باید با یک رویکرد اجتماعی به این امر نگاه کنیم و باید برنامه های پیشگیری، آموزش و آگاه سازی در این زمینه را از طریق وسایل ارتباط جمعی افزایش دهیم.

فرماندار گمیشان در بخش پایانی سخنان خود بر اجرایی شدن طرح شهید شوشتری در روستای هدف مشخص شده تاکید کرد.

گزارش اقدامات هر یک از اعضا در راستای گرامیداشت مبارزه با مواد مخدر و تقدیر از دستگاه های فعال از برنامه های چهارمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گمیشان بوده است.

 

اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید اثربخش باشد

 

اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید اثربخش باشد

 


 


 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 519
  • کد خبر : 47905