عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم تجلیل از دهیاران بخش مرکزی شهرستان آزادشهر برگزار شد


مراسم تجلیل از دهیاران بخش مرکزی شهرستان آزادشهر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، مراسم تجلیل از دهیاران بخش مرکزی شهرستان آزادشهر با حضور ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی، حسینی فرماندار و لاری کمان و ملک حسینی معاونین فرماندار و پژوهش و جفایی بخشداران مرکزی و چشمه ساران و خانواده دهیاران در هتل پوریا عجم برگزار شد.

در ابتدا پژوهش بخشداری مرکزی در مراسم تجلیل دهیاران گفت: پروژه های عمرانی در بخش مرکزی در حال اجراست که مهمترین این پروژه ها انجام آسفالت معابر اصلی روستاهای بخش مرکزی است که تا پایان سال اتمام خواهد یافت.

بخشدار مرکزی در ادامه گفت: جا دارد از دهیاران بخش مرکزی که در سال گذشته بیشترین همکاری را با ما داشتند تشکر و قدردانی کنم.

ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دهیاران بخش مرکزی گفت: از دهیاران و اعضا شورای بخش مرکزی تقاضا دارم که به روستاها سرزده و با مردم در مورد مشکلات و خواسته ها آنان گفتگو کرده و این مشکلات را مکتوب کنید، تلاش میکنیم تا از تمام ظرفیت های روستاهای منطقه جهت به کار گرفتن جوانان بیکار در روستاها استفاده خواهیم کرد. هدیه ای را برای خانواده محترم دهیاران در نظر گرفته ام که آن را توسط بخشدار محترم به این عزیزان تحویل داده می شود.

در این مراسم ابراهیمی نماینده مجلس بهمراه حسینی فرماندار و پژوهش بخشدار مرکزی با تک تک دهیاران این بخش گفتگو کردند و دهیاران مشکلات و خواسته های خود را انتقال دادند.

 در پایان مراسم از دهیاران بخش مرکزی با اهدای هدیه نفیس و لوح توسط مسئولین شهرستان آزادشهر تجلیل شد.


 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 604
  • کد خبر : 48240