عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار علی آباد کتول به مناسبت روز خبرنگار


پیام تبریک فرماندار علی آباد کتول به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک فرماندار علی آباد کتول به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان علی اباد کتول فرا رسیدن 17 مردادماه روز بزرگ و سترگ «خبرنگار»که به مناسبت سالروز شهادت شهید« محمود صارمی» نامگذاری شده است را به خبرنگاران تبریک گفت.

هدایتی کتولی گفت : ۱۷مرداد سالروز شهادت خبرنگار شجاع و متعهد شهید محمود صارمی فرصت مناسبی برای بررسی و ارزیابی کارنامه خدمات اطلاع رسانی این قشر تلاشگر و بهانه ای برای پاسداشت و قدردانی از تلاشها و مجاهدتهای بی‌دریغ خبرنگاران و روزنامه‌ نگاران بیدار و آزاداندیشی است که زبان گویا و چشم بیدار جامعه‌اند.
نمایند عالی دولت در شهرستان علی آباد کتول،خبرنگاران را طلایه داران دانایی ودیده بان هوشیار آگاهی و بیداری جامعه ذکر و خاطرنشان کرد: خبرنگاری،یک حرفه سنگین اما مقدس که فقط عشق و علاقه میتواند باعث ثبات قدم خبرنگاران گردد.
وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران با امانتداری، پاسدار صراط مستقیم اصول دینی و حرفه ای باشند تصریح کرد: بدون تردید اعتلای جایگاه خطیر خبرنگاری، ارتقای سطح اطلاع رسانی، ترویج و نهادینه سازی فرهنگ و اخلاق رسانه در جامعه در سایه تعامل و همکاری دو سویه و متقابل اصحاب رسانه و خبر از یک طرف و مدیران و مسئولان از طرف دیگر محقق خواهد شد.

فرماندار شهرستان علی آباد کتول در پایان روز خبرنگار را به همه صاحبان اندیشه و قلم، پیشگامان و تلاشگران عرصه خبر و رسانه، روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان خبری و جامعه اطلاع رسانی شهرستان صمیمانه تبریک و تهنیت گفت و اظهار امیدواری نمود: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده شاهد انسجام و وحدت، تعامل و همدلی، همکاری و همفکری و همیاری همه نیروهای دلسوز و توانمند و قشر نخبه و اثرگذار جامعه در مسیر توسعه روز افزون شهرستان باشیم.


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .