عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش و آگاه سازی بهترین راه برای مبارزه با مواد مخدر می باشد


آموزش و آگاه سازی بهترین راه برای مبارزه با مواد مخدر می باشد

آموزش و آگاه سازی بهترین راه برای مبارزه با مواد مخدر می باشد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رامیان ؛جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدر شهرستان رامیان با حضور روحانی فر دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و سالاری فرماندار رامیان ومسئولین شهرستانی درسالن اجتماعات فرمانداری رامیان برگزار گردید .

 

در این جلسه فرماندار رامیان ضمن خوش آمدگویی وتبریک روز خبرنگار گفت: موضوع اعتیاد به مواد مخدر در شهرستان به عنوان یکی از مسائل مهم در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان می باشد ودستگاه های امنیتی و فرهنگی شهرستان اقدامات خوبی در این راستا انجام داده اما نیاز به توجه بیشترمسئولین استانی به شهرستان می باشد.

فرماندار رامیان با اشاره به بضاعت شهرستان در حوزه امنیتی و انتظامی گفت امکانات موجود متناسب با شرایط و وضعیت شهرستان نمی باشد ونیاز به مساعدت به دستگاه های مربوطه شهرستان است.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان نیز در این جلسه گفت: آموزش و آگاه سازی بهترین راه برای مبارزه با مواد مخدر می باشد که خبرنگاران می توانند کمک زیادی در این خصوص داشته باشند .

ایشان بحث مبارزه با مواد مخدر را بسیار پیچیده عنوان نموده وافزودند: با توجه به دستیابی بشر به موفقیت های مهم در عرصه های مختلف (علمی ، فرهنگی ، اقتصادی ،اجتماعی ،دینی ، مذهبی و... ) اما آسیب های اجتماعی رفاه را از انسان سلب نموده اند که در راس همه آسیب ها اعتیاد می باشد که ایران از ابتدای انقلاب تا کنون در حوزه های سخت افزاری ونرم افزاری مبارزه با مواد مخدر 3400شهید و 13000هزار جانباز در این راه اهدا نموده وسازمان ملل ایران را به عنوان پرچمدار مبارزه با موتد مخدر در دنیا معرفی نموده است .

روحانی فر ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته در امر مبارزه با مواد مخدر گفت: متاسفانه با تغییر نوع مواد مخدر از سنتی به صنعتی وتنوع آن باعث شده شاهد پایین آمدن سن اعتیاد در کشور و تغییر برخی از شاخص های مرتبط با این پدیده شوم از قبیل تعداد معتادین ، عوامل اعتیاد ،گرایش اعتیاد به روستا و... باشیم که تنها راه موفقیت در مبارزه با پدیده اعتیاد اقدام هم زمان دو بال مبارزه یعنی مقابله دستکاه های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی در برخورد با عوامل و اقدامات کاهش تقاضای در کشور صورت بگیرد واین نیاز به حرکت جهادی همه دستگاه در حوزه های مختلف از جمله مقابله و فعالیت های فرهنگی با هدف کاهش تقاضا در کشور می باشد .

در پایان پیگیری مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و گزارش عملکرد وارایه پیشنهادات وبیان مشکلات این شورا بحث وتبادل نظر بعمل آمد وتصمیمات لازم اتخاذ شد .
 

آموزش و آگاه سازی بهترین راه برای مبارزه با مواد مخدر می باشد

 

آموزش و آگاه سازی بهترین راه برای مبارزه با مواد مخدر می باشد

 

آموزش و آگاه سازی بهترین راه برای مبارزه با مواد مخدر می باشد

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 371
  • کد خبر : 48937