عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شاخص پرداخت تسهیلات روستایی ایجاد اشتغال است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

شاخص پرداخت تسهیلات روستایی ایجاد اشتغال است

شاخص پرداخت تسهیلات روستایی ایجاد اشتغال است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در جلسه کمیته اقتصادی شورای مشورتی جوانان که با حضور اساتید برگزار شد، اظهار داشت: اساس پرداخت تسهیلات ارزان قیمت روستایی ایجاد اشتغال است و این اصل توسط گروههای کارشناسی بررسی و پرونده ها تصویب میشود.

عبدالقدیر کریمی افزود: برای ارتباط بیشتر با فعالان اقتصادی مدت دو ماه است که جلسات ستاد اشتغال و تنظیم بازار شهرستان گنبدکاووس با حضور فعالان اقتصادی برگزار میشود.

دکتر بهزاد شهرابی استاد مدیریت و کارآفرینی از تدوین سند راهبردی استان خبر داد و افزود: در حال تدوین بخش مدیریت کسب و کار هستیم

وی بر ایجاد پنجره واحد برای حل بروکراسی اداری تاکید کرد و افزود: تشخیص اولویتهای سرمایه گذاری بزرگترین خدمت مدیران به مردم و سرمایه گذاران است.

وی شهرستان گنبدرا با نقدینگی راکد منطقه ای بکر برای سرمایه گذاری دانست و گفت: واحدهای تخصصی مشاوره سرمایه گذاری و صادرات از نیازهای شهرستان است.

دکتر شیخ استاد مدیریت و کارآفرینی نیز بر لزوم نگاه مدیران به برنامه 1404 و حرکت در مسیر برنامه راهبردی تاکید کرد.

هم اندیشی کمیته اقتصادی حوزه جوانان با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه ، معاون سیاسی و اجتماعی و اساتید دانشگاهی برگزار شد.

در این جلسه به نقش تولید در رونق اقتصادی منطقه با توجه به همجواری با آسیای میانه ونقش بازاریابی حرفه ای در فروش تولیدات منطقه ای و افزایش صادرات در شرایط فعلی اقتصادی پرداخته شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 487
  • کد خبر : 49318