عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اتاق فکر ستاد ساماندهی جوانان فعال شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

اتاق فکر ستاد ساماندهی جوانان فعال شود

اتاق فکر ستاد ساماندهی جوانان فعال شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: ستاد ساماندهی جوانان با استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و نخبگان اتاق فکر تشکیل دهد.
مهندس عبدالقدیر کریمی در جلسه ستاد ساماندهی جوانان اظهار داشت: برای خروج از یکنواختی و حالت اداری و دولتی, اتاق فکر باید تشکیل واز دانشگاهیان, نخبگان و جوانان استفاده شود.
وی افزود: در جلسه بعدی از روسای بانک ها برای ارائه گزارش در حوزه ازدواج, اشتغال و مسکن و ارائه تسهیلات دعوت شده تا مشکلات و چالش های این حوزه بررسی شود.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: بانک اطلاعات جوانان و نخبگان شهرستان گنبدکاووس در حال تکمیل است تا بتوانیم با برنامه های هدفمند و منظم قدمهای مثبتی را برداریم.
وی یادآور شد: با توجه به شرایط خاص کشور, امکانات و محدودیت ها و تنگنا ها, به نظر می رسد جوانان باید نگاه منصفانه, واقع بینانه داشته و انتظارات و مطالبات آنها با این نگاه و ادبیات منطقی مطرح شود.
کریمی تاکید کرد: خانه جوان توسط اداره ورزش و جوانان پی گیری شود, شهرستان گنبدکاووس نخستین شهرستان برای تشکیل خانه جوان در استان بود و این مطالبات باید به جد پیگیری شود.
منصور طعنه گنبدی, شهردار گنبدکاووس در این جلسه اظهار داشت: در منطقه آسیب پذیر شهرستان گنبدکاووس, در خیابان امامزاده غربی پارک محله ای 4 هکتاری با امکانات آمفی تئاتر روباز, خانه محله به مساحت 620 مترمربع, محل بازی کودکان و فضای سبز با تخصیص اعتبار 700 میلیون تومان از محل اعتبارات ستاد بازآفرینی کشور در حال ساخت است که فضایی برای فروش محصولات و صنایع دستی مردمان این مناطق درنظر گرفته شده است.
حجت الاسلام علی فتحی, رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس اظهار داشت: 11 پایگاه بوستان معرفت برای دوره های ابتدایی و راهنمایی و 7 مرکز هسته های فرهنگی برای دوره های دبیرستان و دانشگاهی در مناطق آسیب پذیر و طرح شهید شوشتری فعالیت دارند.
وی افزود: 500 نوجوان و جوان در محله سید آباد شهرستان در مرکز قرآنی اوقات فراغت تابستانه را سپری می کنند و دهیار روستای اسلام آباد با توجه به کاهش آسیب های اجتماعی درخواست تشکیل این هسته ها در روستاهای همجوار را نموده است

اتاق فکر ستاد ساماندهی جوانان فعال شود

 

اتاق فکر ستاد ساماندهی جوانان فعال شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 424
  • کد خبر : 49443