عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت فرارسیدن هفته دولت


پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

پیام تبریک فرماندار ترکمن به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

الیاس هیوه چی فرماندار شهرستان ترکمن طی پیامی فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ متن پیام به شرح زیر می باشد:
بسمه تعالی
هفته دولت هر سال یاد آور شهادت مظلومانه جمعی از یاران با وفای نظام و انقلاب اسلامی و در راس آنان شهدای گرانقدر، رجایی و باهنر است . دولتمردانی که با ایمان، عقلانیت، عشق، ساده زیستی و خدمت صادقانه ، خالصانه و خاضعانه برای همیشه تاریخ ، الگوی راستین و اسوه خدمتگزاری بی منت به مردم فهیم و ایثارگر میهن اسلامی شدند.
دولتمردان شهید رجایی و باهنر در دوران کوتاه خدمتگزاری خود در دولت ، هیچگاه از هیاهوی استکبار جهانی و دست نشاندگان آنها نهراسیده و همچون کوهی استوار در برابر هجمه های بی امان غرب ایستادند و اوج اقتدار انقلاب اسلامی را در کمال سادگی و ساده زیستی به نمایش گذاردند .
هفته دولت نمادي است از وحدت مردم و دولت اسلامي كه اين وحدت، سرافرازي، پيشرفت و اقتدار ايران اسلامی عزيز را به دنبال خواهد داشت و توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور کشور، تماما وابسته به همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداي والامقام دولت، بويژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بويژه كارمندان و كارگزاران دولت درشهرستان ترکمن تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) ، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
الیاس هیوه چی
فرماندار شهرستان ترکمن


تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .