عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 2 تیم از وزارت کشاورزی در گلستان برای رفع مشکل کشاورزان با منابع طبیعی مستقر هستند


2 تیم از وزارت کشاورزی در گلستان برای رفع مشکل کشاورزان با منابع طبیعی مستقر هستند

2 تیم از وزارت کشاورزی در گلستان برای رفع مشکل کشاورزان با منابع طبیعی مستقر هستند

استاندار گلستان گفت: با توجه به مشکلات کشاورزان و مردم با منابع طبیعی، 2 تیم از وزارت جهاد کشاورزی برای بررسی و مساعدت لازم در گلستان مستقر شده، تا اصلاحات لازم انجام شود.
سید مناف هاشمی در نشست کشاورزان و دامداران با وزیر جهاد کشاورزی در گنبدکاووس اظهار داشت: مقامات وزارت کشاورزی به جد به دنبال رفع مشکلات کشاورزان با منابع طبیعی  هستند و بنا دارند با استفاده از ظرفیت قانونی به توافقاتی با کشاورزان برسند تا مشکلات به حداقل برسد.
وی افزود: هزار واحد تولید مرغ در گلستان وجود داشته و استان گلستان ظرفیت خوبی در حوزه صادرات در این حوزه دارد.
استاندار گلستان تصریح کرد: با توجه به منابع محدود دولت و مشکلات موجود ،نگاه بخش کشاورزی باید به سمت و سوی سرمایه گذاران خصوصی باشد و این  افراد حمایت شوند.
وی تاکید کرد: ما از بخش خصوصی و سرمایه گذارانی که اشتغال و تولید ایجاد کرده و دلسوز کشور هستند حمایت خواهیم کرد، زیرا در کنار این افراد سرمایه گذارانی هستند که به دنبال رانت زمین و تغییر کاربری بوده و انتفاع خود را در نظر دارند.
هاشمی با اشاره به اینکه انتفاع سرمایه گذاران را قبول داریم و مانع آن نیستیم گفت: ما مانع انتفاع شخصی سرمایه گذاران نیستیم، اما بخش خصوصی نباید تنها به دنبال انتفاع خود باشد، بلکه باید دلسوزانه تولید و اشتغال ایجاد کند.
وی یادآور شد: خوشبختانه در گنبدکاووس و استان گلستان بخش خصوصی و سرمایه گذارانی دلسوزی چون فرج اللهی و احراری و خیلی دیگر از افراد داریم که سرمایه گذاری های بالای 200 میلیارد تومان در گنبدکاووس و گلستان انجام دادند.
استاندار گلستان سرمایه گذاران داخل استان را نیز فرصت خوبی برای گلستان دانست و تصریح کرد: در گلستان سرمایه گذاران داخلی چون بابایی، پرتوی، چوپانی و غیره وجود دارند که پروژه های خوبی برای توسعه گلستان داشتند و امید داریم همچنان شاهد پروژه های دیگری از این بخش خصوصی باشیم. وی بیان داشت: در شرایط کنونی  در زیر سایه مقام معظم رهبری، نیاز به وحدتی متفاوت داریم تا بتوانیم ضمن تولید و اشتغال، ثبات اقتصادی را تقویت کرده و سرمایه گذاری های خوبی انجام دهیم.

2 تیم از وزارت کشاورزی در گلستان برای رفع مشکل کشاورزان با منابع طبیعی مستقر هستند

 

2 تیم از وزارت کشاورزی در گلستان برای رفع مشکل کشاورزان با منابع طبیعی مستقر هستند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 450
  • کد خبر : 49943