عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » والاترین هدف نظام جمهوری اسلامی ایران، " خدمت به مردم " است.

قدمنان فرماندار کردکوی:

والاترین هدف نظام جمهوری اسلامی ایران، " خدمت به مردم " است.

والاترین هدف نظام جمهوری اسلامی ایران، " خدمت به مردم " است.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی ؛ در آخرین روز از هفته گرامیداشت دولت، ابراهیم قدمنان فرماندارکردکوی در خطبه قبل از نماز جمعه این هفته ، با اشاره به فلسفه وجودی پیدایش و استقرار نظام جمهوری اسلامی در ایران ،گفت: مهمترین و والاترین هدف در نظام جمهوری اسلامی " خدمت به مردم " است.
وی تصریح کرد همه مسئولان نظام از بالاترین مقامها تا پائین ترین رده های مدیران موظف به خدمت به مردم هستند و در این نظام خدمت به مردم بالاترین فریضه است.
رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت با اشاره به اینکه دانستن حق مردم است و مسئولان وظیفه  دارند به مردم و ولی نعمتان خود گزارش عملکرد ارایه دهند گفت: در طول سال گذشته و سال جاری تا کنون با تلاش و کوشش همه مسئولان و کارشناسان دولتی تعداد ۶۴  پروژه عمرانی و تولیدی با بیش ۵۹ میلیارد تومان با اشتعال مستقیم ۱۲۷ نفر، برنامه ریزی ، اجرایی و در هفته دولت به بهره برداری رسید که  در چند سال گذشته کم نظیر بوده است. وی به هنگام برشمردن دستاورد های نظام جمهوری اسلامی به تقویت موقعیت و جایگاه ایران در منطقه و جامعه جهانی اشاره کرد و افزود؛ امروز به برکت استقرار چنین نظام اسلامی ؛ ایران عزیز بیش از گذشته قدرتمند تر و تاثیر گذارتر در جامعه جهانی ظهور و بروز دارد و در راستای منافع ملی و اسلامی خویش از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کند.
وی مهمترین دغدغه دولت، مسئولان نظام و کشور را مسئله اشتغال عنوان کردو تصریح کرد؛ امروز جامعه جوان و تحصیلکرده کشورمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند سرمایه گذاری و تولید اشتغال دارد و غفلت ازین موضوع مهم خسارتهای جبران ناپذیری را بر اقتصاد و عمران و آبادی کشور تحمیل میکند.
وی وحدت و همدلی همه مردم و مسئولان را برای برون رفت از مشکلات پیش رو و خنثی سازی توطئه های دشمن ،ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد مسئولان در خدمت به این مردم خوب، نجیب و همیشه در صحنه ایران تلاش بیشتری از خود نشان دهند چرا که مردم ولی نعمتان نظام اسلامی هستند.

والاترین هدف نظام جمهوری اسلامی ایران، " خدمت به مردم " است.

 

والاترین هدف نظام جمهوری اسلامی ایران، " خدمت به مردم " است.

 

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 343
  • کد خبر : 50003