عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دو شرکت تعاونی ( یک واحد خبازی و یک واحد تولیدی ورزشی) افتتاح و به بهره برداری رسید

به مناسبت هفته ملی تعاون و با حضور فرماندار و نماینده مجلس شورای اسلامی:

دو شرکت تعاونی ( یک واحد خبازی و یک واحد تولیدی ورزشی) افتتاح و به بهره برداری رسید

 دو شرکت تعاونی ( یک واحد خبازی و یک واحد تولیدی ورزشی) افتتاح و به بهره برداری رسید

همایش هفته ملی تعاون با عنوان تعاون، توسعه روستایی و تقویت همکاریهای بین دستگاهی در شهرستان آزادشهر با حضور سید رسول حسینی فرماندار، علیرضا ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی، ایوب هلاکو مشاور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان،روسای ادارات و مدیران شرکت تعاونی های فعال شهرستان در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در این مراسم نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران تلاشگر تعاونیها، از کلیه مسئولین شهرستان خواست تا تقویت همکاریهای بین دستگاهی را در عرصه عملکرد تعاونیها و در نهایت امر  ایجاد اشتغال مولد، عینیت ببخشند.
در ادامه حسینی فرماندار تعاونی ها را رکن سوم اقتصاد نامید و افزود: تعداد 766 تعاونی در شهرستان آزادشهر به ثبت رسیده است که از این تعداد 250 تعاونی فعال هستند.
وی تصریح کرد: لازم است اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان با تقویت تعامل بین دستگاهی با ادارات متولی نسبت به فعال کردن هر چه بیشتر تعاونی ها برای رونق کسب و کار و تولید و اشتغال اقدام کند.
در پایان این مراسم از شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان که در جشنواره تعاونیهای برتر استان به عنوان تعاونی برتر انتخاب و تجلیل بعمل آمده بود، تقدیر و همچنین از  چند تعاونی برتر شهرستان ضمن اهدا لوح تقدیر و اهدا هدایا تجلیل بعمل آمد.
شایان ذکر است به مناسبت هفته تعاون دو واحد تولیدی (خبازی مسکن مهر ) و یک شرکت تعاونی با موضوع ورزشی در شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

 دو شرکت تعاونی ( یک واحد خبازی و یک واحد تولیدی ورزشی) افتتاح و به بهره برداری رسید

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 379
  • کد خبر : 50274