عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 40 دستگاه تاکسی برون شهری گنبدکاووس- آزادشهر ساماندهی می شوند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

40 دستگاه تاکسی برون شهری گنبدکاووس- آزادشهر ساماندهی می شوند

40 دستگاه تاکسی برون شهری گنبدکاووس- آزادشهر ساماندهی می شوند

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس در جلسه شورای ترافیک اظهار داشت: با توجه به ترافیک سنگین شهرستان گنبدکاووس و عدم جایگاه مناسب برای تاکس های برون شهری مسافربری در تلاش هستیم تا با همفکری مدیران مرتبط بتوانیم مکان و جایگاه مناسبی برای جابجایی مسافران ایجاد کنیم.
عبدالقدیر کریمی افزود: در حال حاضر در میدان 17 شهریور، جنب فرمانداری ویژه، مکان وسیعی برای استقرار و تردد این خودرو هادر نظر گرفته شده که به خاطر بعد مسافت از داخل شهر و ورود خودروهای مسافرکش شخصی متاسفانه استقبال خوبی از این تاکسی ها نشده است.
وی در مورد ساماندهی ترافیک مسیر بلوار امامزاده منتهی به امامزاده یحیی ابن زید( ع)  یادآور شد: مسیری جدای از مسیر کنونی در نظر گرفته شده و قرار است کارشناس میراث فرهنگی از تهران برای بررسی و تایید این موضوع هفته آینده این مسیر را بازدید کند.
کریمی تاکید کرد: ما تاکید فراوان داریم که قبل از بازدید، به این کارشناس به خوبی  شرایط خاص این محدوده توضیح داده شودو اهمیت و ملاحظات دیوار تاریخی توسط مدیران و اینکه نتیجه چندین ماه جلسه و بررسی، اجماع در احداث و راه اندازی این مسیر توجیح شود.
وی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان و ایام محرم و صفر به ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا به سبب ازدحام جمعیت، مشکلات ترافیکی ایجاد می شود که با بازگشایی این مسیر بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس اظهار کرد: در شرایط خاص و بحرانی اگر در زمان تجمع انفاقی در این منطقه رخ دهد، متاسفانه هیچ دسترسی به این افراد برای کمک رسانی و رفع بحران موجود نخواهد داشت.
وی بیان داشت: امید داریم این مسیر هرچه زودتر بازگشایی شود تا از شدت ترافیک در ایام سوگواری کاسته شود.
منصور طعنه گنبدی شهردار گنبدکاووس در این جلسه اظهار داشت: در حال حاضر 29 دوربین در سطح شهر و نقاط حساس برای اعمال قانون و روان شدن ترافیک نصب شده ،که از این تعداد 18 دوربین ثابت و 11 دوربین گردان است.
وی افزود: این دوربین ها در اواخر سال 95  و 6 ماه نخست سال 96 خریداری و در آن زمان 800 میلیون تومان هزینه شده است.
شهردار گنبدکاووس تصریح کرد: 2 مانیتور 19 اینچ و 2 مانیتور 55 اینچ نیز نصب شده و این دوربین ها پیشرفته ترین دوربین های ترافیکی در سطح استان است.

40 دستگاه تاکسی برون شهری گنبدکاووس- آزادشهر ساماندهی می شوند

 

40 دستگاه تاکسی برون شهری گنبدکاووس- آزادشهر ساماندهی می شوند

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 469
  • کد خبر : 50483