عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شناساندن ظرفیتهای شهرستان منتهای هدف ما در روابط عمومی است

فرماندار کردکوی:

شناساندن ظرفیتهای شهرستان منتهای هدف ما در روابط عمومی است

شناساندن ظرفیتهای شهرستان منتهای هدف ما در روابط عمومی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛صبح امروز ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی به اتفاق فریدون زاهد کارشناس و مسئول روابط عمومی فرمانداری شهرستان با حضور در روابط عمومی استانداری گلستان با علی یازرلو مدیرکل روابط عمومی استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، فرماندار کردکوی با اشاره به برخی از دغدغه های موجود و اهدف و برنامه های فرمانداری در بحث روابط عمومی گفت: شناساندن ظرفیتهای شهرستان منتهای هدف ما در روابط عمومی است.
رئس شورای اطلاع رسانی شهرستان به برخی از ظرفیتهای و استعدادهای مغفول مانده شهرستان پرداخت و افزود؛ انتظار فرمانداری از روابط عمومی شهرستان و بویژه روابط عمومی استان تهیه سازو کار مناسب برای شناساندن و تبین این ظرفیتهاست.
فرماندار کردکوی اظهار داشت: انتطار داریم روابط عمومی استانداری گلستان با هماهنگی و همکاری روابط عمومی فرمانداری شهرستان، برنامه ریزی مناسب جهت فراهم سازی بسترها و زمینه های مناسب برای شناسایی ظرفیتهای بالقوه شهرستان در مباحثی نظیر اقتصاد گردشگری،کشاورزی ، باغداری و صنعتی و تولیدی به جامعه هدف فراهم سازد.
در ادامه این جلسه علی یازرلو هم به برخی برنامه ها و سیاستهای راهبردی در روابط عمومی استانداری و روابط عمومی های سایر شهرستانها اشاره کرد و گفت؛ انتظار داریم در برش کوچکتری از استان، روابط عمومی فرمانداری ها نیز نسبت به فعال سازی شورای اطلاع رسانی شهرستانها و ارتباط موثرتر با خبرنگاران و جذب علاقمندان به همکاری با روابط عمومی ها اقدام نمایند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 425
  • کد خبر : 51137