عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » طی ۶ماهه گذشته در شهرستان کلاله برای ۷۹۵ نفر اشتغال پایدار ایجاد شد

فرماندار کلاله :

طی ۶ماهه گذشته در شهرستان کلاله برای ۷۹۵ نفر اشتغال پایدار ایجاد شد

طی ۶ماهه گذشته در شهرستان کلاله برای ۷۹۵ نفر اشتغال پایدار ایجاد شد

حمیدی فرماندار کلاله در جلسه اشتغال شهرستان گفت:طی ۶ماهه گذشته در شهرستان کلاله اسامی ۷۹۵ نفر برای اشتغال پایدار در سامانه (رصد اشتغال کشور) به ثبت رسیده است.
فرماندار کلاله در جلسه ستاد اشتغال شهرستان که پنج شنبه,پنجم مهر ماه 97  برگزارگردید تصریح کرد:توسط ستاد اشتغال شهرستان ۳۲۴ پرونده با مبلغ ۲۳ میلیارد تومان با اشتغال زایی ۴۶۵ نفر به بانک های عامل ارسال شده است.
حمیدی در ادامه گفت:در حال حاظر ۱۳۷ پرونده اشتغال با اشتغال زایی ۲۰۹ نفر با اعتبار ۸ میلیارد تومان در بانک عامل پرداخت گردیده است.
 فرماندار کلاله خاطر نشان کرد:وام های اشتغال زایی از محل تبصره ۱۸ هم از ۲.۳ میلیارد تومان، ۹۰۰میلیون با اشتغال زایی ۲۴ نفر توسط بانک‌عامل پرداخت شده است.
رئیس ستاد اشتغال شهرستان ازمدیران خواست:روزانه پیگیر پرونده های اشتغال زایی باشند و روزانه مسائل و موانع را رصد و گزارش کار دهند.
وی با انتقاد از برخی دستگاهای شهرستان خواستار تسریع در ثبت اشتغال ایجاد شده توسط ادارات در سامانه رصد گردید تا آمار واقعی و دقیق اشتغال شهرستان مشخص شود.
نماینده عالی دولت با انتقاد ازعملکرد برخی بانک های عامل هم گفت:با بانک هایی که در پرداخت تسهیلات روستایی ضعیف عمل میکنند،به جد برخورد می شود.
حمیدی با اشاره به طرح کارورزی فارغ التحصیلان فوق دیپلم به بالا هم گفت:تمامی فارغ التحصیلان واجد شرایط می توانند در واحدهای خصوص جهت مهارت آموزی و آموزش تجربی جذب شوند.
وی ادامه داد:فارغ التحصیلان علاوه بر بالا بردن دانش فنی؛حقوق ماهیانه ۴۰۰ هزار تومان و حق بیمه به مدت ۹ ماه از تاریخ شروع به کار توسط دولت تدبیر دریافت نمایند.

طی ۶ماهه گذشته در شهرستان کلاله برای ۷۹۵ نفر اشتغال پایدار ایجاد شد

 

ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 368
  • کد خبر : 51144