عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یادواره شهدای شهرستان مراوه تپه برگزار شد


یادواره شهدای شهرستان مراوه تپه برگزار شد

 

 

یادواره شهدای شهرستان مراوه تپه برگزار شد

 یادواره شهدای گرانقدر شهرستان مراوه تپه با حضور مسئولین شهرستانی و مردم شریف شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مراوه تپه سرگرد خسروی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراوه تپه با تقدیر از حضور گسترده روحانیون و قشرهای مختلف اهالی اهل سنت منطقه ، خانواده های معظم شهدا و مسئولین دستگاه های اجرایی و نیروی نظامی و انتظامی ، گفت : بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ، ارزش زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از شهادت نیست .
وی افزود : زنده نگهداشتن فداکاری ها و جانفشانی های رزمندگان سال های دفاع مقدس از ارزش های اسلامی ماست .
در ادامه سرهنگ حسن محمودی مسئول نظارت نمایندگی ملی فقیه در سپاه نینوا در برکت دفاع مقدس گفت: امام (ره )بود که اسلام و مسلمین را از سیر قهقرایی به سمت عزت هدایت کرد.
محمودی تصریح کرد: امروز امریکایی ها میخواهند جایگاه خود را پس بگیرنداما سالهاست بعد امام (ره )رهبر و امام حکیم ما با تیزبینی امت اسلام را به سمت ظهور هدایت میکند.
وی افزود :جنگ هایی که علیه انقلاب اتفاق می افتد با برخورد انقلابی سیر سعودی برای اسلام خواهد داشت. این جنگ اقتصادی هم یک پیچ تاریخی ست که هم مردم و هم مسولین باید برای برون رفت از این دوره تلاش جهادی کنند.
مسئول نظارت نمایندگی ملی فقیه در سپاه نینوا خاطرنشان کرد : ما اگر موشک نداشتیم و بیدار نبودیم ودر بحث های دفاعی طبق ایه قران خودمان را تجهیز نمی کردیم قطعا تا حالا کشور ما تجزیه شده بود.
وی ادامه داد: همگان باید بدانند سیاست خارجه امریکا عوض نشده است و تغییرات عجیبی در نظام سیاسی امریکا بوجود نیامده و ما هنوز هم امریکا را شیطان بزرگ می دانیم.

 

یادواره شهدای شهرستان مراوه تپه برگزار شد

 

یادواره شهدای شهرستان مراوه تپه برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .