عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ولایتمداری راه عزت ملت ایران و غلبه بر دشمنان است


ولایتمداری راه عزت ملت ایران و غلبه بر دشمنان است

ولایتمداری راه عزت ملت ایران و غلبه بر دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان پیروی از ولایت را تنها راه عزت ملت ایران دانست و خاطر نشان کرد: ملت ایران با حرکت در این راه ،همواره بر دشمنان پیروز می شود.
حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی در مراسم گرامیداشت حادثه تروریستی 31 شهریور امسال در اهواز و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، که با حضورمعاون استاندارو فرماندار ویژه، امام جمعه، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و برخی مسئولان برگزار شدگفت: ادامه راه شهیدان و تداوم فرهنگ دفاع مقدس، راه دیگر غلبه بر دشمنان است که باید مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد.
وی بامحکوم کردن حادثه تروریستی اهواز که در آن جمعی از شهروندان شهید و تعدادی نیز زخمی شدند، افزود: در مراسم تشییع جنازه شهدای این حادثه، مردم از اقصی نقاط کشور آمده بودند و این نشان از وحدت و انسجام آنان در برابر دشمنان است.
حجت الاسلام رعایتی اضافه کرد: دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب تا الان تلاش های زیادی از جمله ترور شخصیت ها و به راه انداختن جنگ تحمیلی با هدف ساقط کردن انقلاب اسلامی انجام دادند که موفق نشدند.
وی تصریح کرد: پس از جنگ تحمیلی، دشمنان از طریق جنگ نرم و با راه اندازی شبکه های مختلف ماهواره ای به ترویج فساد اخلاقی، بی حجابی و مصرف گرایی در بین آحاد جامعه بالاخص نسل جوان پرداخته و قصد ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب را داشتند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان ادامه داد: امروز نیز دشمن می خواهد با جنگ اقتصادی و روانی، مردم را از انقلاب دور کند و اگرچه این جنگ مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده اما مردم با بصیرت ما هر موقع که انقلاب به آنان نیاز دارد، متحد و یکصدا در برابر دشمنان می ایستند.
حجت الاسلام رعایتی گفت: دشمنان هنوز مردم ایران را نشناخته اند زیرا ملت ما فرزندان محرم و رمضان هستند و با تاسی از نهضت عاشورای امام حسین (ع)، فارغ از مشکلات در برابر آنان می ایستند.
وی افزود: امروز به برکت جوانان متدین و انقلابی، ایران اسلامی ما درحوزه های مختلف از جمله علمی دستاوردهای زیادی به دست آورده که مایه افتخار ایران در جهان است.

ولایتمداری راه عزت ملت ایران و غلبه بر دشمنان است

 

ولایتمداری راه عزت ملت ایران و غلبه بر دشمنان است

 

ولایتمداری راه عزت ملت ایران و غلبه بر دشمنان است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 367
  • کد خبر : 51258