عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین جلسه کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز بندرگز برگزار شد


چهارمین جلسه کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز بندرگز برگزار شد

چهارمین جلسه کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز بندرگز برگزار شد

چهارمین جلسه کمیسیون برنامه ریزی ، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بندرگز در سال 97 با حضور مدیران مربوطه در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، معاون فرماندار بندرگز در این جلسه گفت: با بیان اینکه دشمنان با راههای مختلف قصد توطئه علیه کشورمان را دارند، افزود: آنها با استفاده از پدیده قاچاق می خواهند ضربه های اقتصادی و اجتماعی سنگینی بر پیکره نظام وارد کنند.

شهربانو برهانی بیان داشت : قاچاق کالا از منظر اقتصادی نیز موجب اخلال در اجرای قانون ، کاهش سرمایه گذاری ، هدر رفتن منابع ملی و تضعیف تولیدات داخلی در بخش های مختلف می شود.

وی اظهار داشت : قاچاق کالا یکی از چند مولفه مهم اقتصادی است که گسترش و تاثیر مخرب آن در امر تولید و سرمایه گذاری و اشتغال خطرات جدی و بزرگی را برای کشورمان در پی دارد.

معاون فرماندار بندرگز تاکید کرد : همه ادارات و نهادهای شهرستان در راستای مبارزه با این معضل بزرگ باید با تمام توان تلاش کنند.

برهانی در پایان با اشاره به آغاز ماه مهر و بازگشایی مدارس بیان داشت : آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی در بین دانش آموزان نقش بسزایی دارد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 365
  • کد خبر : 51288