عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دهمین یادواره شهدای روستای کارکنده برگزار شد

باحضور فرماندار بندرگز /

دهمین یادواره شهدای روستای کارکنده برگزار شد

دهمین یادواره شهدای روستای کارکنده برگزار شد

دهمین یادواره هشت تن از شهدای روستای کارکنده از توابع بخش مرکزی بندرگز با حضور فرماندار ، مسوولین اجرایی و اقشار مختلف مردم در مسجد روستا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در این آیین گفت : یادآوری خاطرات و بازخوانی آرمان های شهیدان و انتقال فرهنگ شهادت به رویش های جدید انقلاب از ضروریات جامعه امروز است تا آنانکه امروز در سایه امنیت روزگار می گذرانند؛ بدانند که خون های زیادی برای آرامش امروز به زمین ریخته شده است.

حجت الاسلام جعفر رعایتی افزود: امروز دشمن با بهره گیری از تمامی روش های کاربردی به دنبال ایجاد شکاف میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و برای رسیدن به این هدف ، حتی از کشتن کودکان و زنان هم دریغ نمی کند.

وی اظهار داشت : تحریم های اقتصادی، ایجاد جنگ روانی در داخل کشور با اجیر کردن غول های رسانه ای که از طریق دلارهای نفتی برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس تامین می شود ، تلاش برای نا امن کردن مرزهای ایران و گسترش تروریسم از مهمترین روش هایی است که این روزها دشمنان انقلاب و نظام به آن توسل جسته اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان خاطر نشان کرد: همه ارکان نظام ، مسئولان و مردم با همگرایی ، یکدلی و همصدایی باید تلاش کنند تا در شرایط فعلی ، کمترین خدشه ای به وحدت داخلی ایران اسلامی وارد نشود چرا که دشمن با صرف هزینه های سنگین سیاسی ، اقتصادی و نظامی به دنبال آن است تا وحدت و همیّت ملی ما را هدف قرار دهد که البته تاکنون موفق نبوده است.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرگز
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 611
  • کد خبر : 51293