عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رفع مسائل و مشکلات مردم اولویت اول مدیران دستگاههای اجرای است

معاون برنامه ریزی فرمانداری کردکوی:

رفع مسائل و مشکلات مردم اولویت اول مدیران دستگاههای اجرای است

  رفع مسائل و مشکلات مردم اولویت اول مدیران دستگاههای اجرای است

مصدق معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی قدمنان فرماندار کردکوی در جلسه ای که در راستای بررسی آخرین وضعیت بخشودگی تسهیلات دریافتی خسارت دیدگان بخش کشاورزی و ایجاد هماهنگی بیشتر در کارگروه بند ( ج ) ماده۳۳ برنامه پنجساله ششم توسعه کشور در فرمانداری تشکیل شده بود با اشاره به اهداف بلند نطام جمهوری اسلامی در خدمت به مردم و بویژه کشاورزان گفت:ایجاد گشایش در مسائل و مشکلات مردم اولویت اول مدیران دستگاههای اجرایی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کردکوی؛ این جلسه که با حضور مدیران بانکهای عامل دولتی سطح شهر و مدیریت جهاد کشاورزی برگزار میشد، معاون فرماندار با اشاره به اینکه در سالهای گذشته تسهیلات گوناگونی به کشاورزانی پرداخت گردید که متاسفانه به دلایل گوناگونی از جمله سیل و خشکسالی؛ طوفان و..... دچار خسارت شدند و تاکنون نتوانسته اند نسبت به بازپرداخت دیون اقدام نماید، گفت: با توجه به مصوبه هیات دولت و دستور العمل ابلاغی دولت  در زمینه امهال تسهیلات دریافتی گفت: دستور العمل ابلاغی بسیار روشن و شفاف است و هرگونه تفسیر دیگر در این زمینه غیر قابل قبول است.
وی از مدیران بانکها خواست با سرعت نسبت به معرفی کشاورزانی که مشمول بند( خ )  ماده ۳۳ یادشده میگردند به فرمانداری اقدام نمایید. وی تصریح کرد؛ در صورت هرگونه ابهام مدیران عامل در اسرع وقت نسبت به کسب تکلیف موصوع دستورالعمل یادشده اقدام نمایند تا کشاورزان در فرصت باقیمانده از این فرصتها بهرمند گردد.  


ارسال کننده خبر : فرمانداری کردکوی
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کردکوی
  • بازدید : 449
  • کد خبر : 51365