عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با فرماندار شهرستان آزادشهر


دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با فرماندار شهرستان آزادشهر

 ابوطالب قزلسفلو مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان به همراه جلال عجم رییس اداره منابع طبیعی آزادشهر با حضور در فرمانداری با سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، در این دیدار عجم رییس اداره منابع طبیعی گزارشی از روند اقدامات آبخیزداری شهرستان در مواجه آتش سوزی ها در سطح شهرستان ارائه نمود.

در ادامه قزلسفلو مدیرکل منابع طبیعی با ابراز رضایت از وضعیت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بیان داشت: منطقه حفاظت شده خوش ییلاق یکی از 4 منطقه بکر استان است که در نظر داریم با اختصاص بودجه ای مجزا در راستای حفظ و احیای این منطقه اقدامی موثر انجام دهیم.

حسینی فرماندار با ضمن تشکر از حضور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و ابراز رضایت از عملکرد رییس اداره شهرستان بیان داشت: حفظ جنگل ها و مراتع به عنوان یکی از میراث های ماندگار برای نسل آینده هستند و وظیفه حراست از آنها وظیفه ای همگانی است.

فرماندار در ادامه افزود: کاهش آتش سوری زمین های کشاورزی در سطح شهرستان به نسبت مدت مشابه سال قبل را نتیجه اطلاع رسانی درست و اصولی و همچنین عملکرد کشاورزان عزیز شهرستان می باشد.



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 584
  • کد خبر : 51587