عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست مشترک فرماندار گمیشان و نماینده مردم درمجلس با شوراها و دهیاران

با محوریت بررسی وضعیت بخش گلدشت برگزار شد؛

نشست مشترک فرماندار گمیشان و نماینده مردم درمجلس با شوراها و دهیاران

نشست مشترک فرماندار گمیشان و نماینده مردم درمجلس با شوراها و دهیاران

نشست مشترک فرماندار گمیشان و نماینده مردم منطقه در مجلس شورای های اسلامی با محوریت بررسی وضعیت بخش گلدشت با بخشدار، شهردار، شوراها و دهیاران بخش گلدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرماندای؛ "امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در این نشست با اشاره به اقدامات دولت در سطح بخش گلدشت گفت: توانمند کردن شهرها و روستاها از برنامه های مهم دولت در سطح کشور است که برای اجرایی شدن برنامه های محتلفی را انجام داده است.

وی افزود: عمده نیاز هر شهر و روستایی اجرایی شدن پروژه های عمرانی است که طی چند سال اخیر پروژه های خوبی در سطح شهرها و روستاها انجام شد.

توماج عنوان کرد: هر یک از شهرها و روستاهای سطح شهرستان ظرفیت های خوبی در حوزه های مختلف دارد که باید آنها را شناسایی و در جهت توسعه و آبادانی استفاده کرد.

فرماندار گمیشان در پایان گفت: دولت تدبیر و امید اشتغال را از برنامه مهم خود در سطح کشورقرار داده و برای این منظور تسهیلات خوبی را در نظر گرفته که باید از آنها استفاده کرد.

این نشست در محل مسجد محمد رسول الله سیمین شهر برگزار شد که در آن هر یک از حاضرین به بیان ظرفیت ها و مشکلات شهر و روستاهای بخش گلدشت پرداختند.

 

 

نشست مشترک فرماندار گمیشان و نماینده مردم درمجلس با شوراها و دهیاران

 


 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 568
  • کد خبر : 51634