عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » روستااز مراکزحفظ توان اقتصادی و پشتوانه سیاسی وامنیتی کشور محسوب می شود

فرماندار گمیشان در پیام تبریک روز روستاو عشایر؛

روستااز مراکزحفظ توان اقتصادی و پشتوانه سیاسی وامنیتی کشور محسوب می شود

روستااز مراکزحفظ توان اقتصادی و پشتوانه سیاسی وامنیتی کشور محسوب می شود

 فرماندار گمیشان در پیام تبریک 15 مهرماه روز روستا و عشایر گفت: روستا بعنوان یکی از مراکز مراکز اولیه و رکن اساسی حفظ توان اقتصادی و پشتوانه استقلال سیاسی و امنیتی کشور محسوب می شود.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ در متن پیام فرماندار گمیشان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

روستا به عنوان یکی از مراکز اولیه و مهم تمدن بشری، رکن اساسی حفظ توان اقتصادی و پشتوانه استقلال سیاسی و امنیتی کشور محسوب می شود و در بسیاری از کشورها، توسعه روستایی، نقش بسیار مهمی در خودکفایی و پیشرفت کشور ایفا می کند.

پس از انقلاب اسلامی توجه به روستاها و توسعه آن به عنوان رُکنی پراهمیت در رشد همه جانبه جامعه مورد توجه مدیران قرار گرفت و ما حصل آن توسعه زیرساخت ها در مناطق روستائی و کمتر برخوردار بود.

شهرستان گمیشان دارای 32 روستا و آبادی می باشد و بخش مهمی از جمعیت آن را روستائیان تشکیل می دهند و دولت تدبیر و امید تلاش دارد با اقدامات برنامه محور زمینه های توسعه روستایی و عشایری را فراهم آورد.

امید است با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید و در قالب چشم انداز توسعه و برنامه ششم،طرح ها و پروژه های مورد نظر با حمایت دستگاه های اجرایی، وزارتخانه های مرتبط برای توسعه روستایی و تقویت اقتصاد روستائیان و بالاخره بقا و ماندگاری بافت و ظرفیت روستایی به مرحله اجرا گذاشته شود.
اینجانب، پانزدهم مهر ماه، روز ملی روستا را به تمامی روستائیان گرامی شهرستان که فعالیت قابل ملاحظه ای برای رشد و توسعه روستاها دارند، تبریک عرض می نمایم و سربلندی و توفیق فرد فرد روستائیان ارجمند شهرستان را از خداوند منان خواستارم.

 

امیرشیر توماج

فرماندار شهرستان گمیشان


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 332
  • کد خبر : 51635