عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تبلیغ دین اسلام در میان مردم همانند نقش انبیاء در جامعه است


تبلیغ دین اسلام در میان مردم همانند نقش انبیاء در جامعه است

تبلیغ دین اسلام در میان مردم همانند نقش انبیاء در جامعه است

فرماندار مینودشت در سومین جلسه روسای اداری و نمایندگی های سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت : تبلیغ دین اسلام در میان مردم همانند نقش انبیاء در جامعه است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری طباطبایی فرماندار مینودشت در این نشست ضمن تشکر از زحمات سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان با بیان این مطلب که کار سازمان چون در میان مردم و با مردم است از اهمیت خاصی نیز برخوردار است .

وی تبلیغ و ارشاد مردم به ارزشهای الهی را از اصول رسالت پیامبران یاد کرد و افزود : دعوت الی الله بهترین نوع دعوت و گفتار است و همان سیره پیامبران می باشد که هدایت بشر را در دستور کار خود دارد .

در این جلسه همچنین حجت السلام والمسلمین ولی نژاد مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز از همراهی و کمک فرماندار در پیگیری و اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی شهرستان تشکر و تاکید نمود همراهی ایشان موجب گسترش فعالیت های این سازمان می شود .

در پایان حجت السلام صفی الحسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مینودشت نیز با تشکر از فرماندار در همراهی این سازمان گفت : در این جلسات فعالیت حوزه سازمان های استان ، اهمیت ماه محرم و اربعین حسینی ، طرح و برنامه ها و ابلاغ برنامه ها در دستور کار به روسای سازمانها مورد بررسی قرار می گیرد .

تبلیغ دین اسلام در میان مردم همانند نقش انبیاء در جامعه است


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 377
  • کد خبر : 51796