عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تغییر مکان تله کابین مطالبه تشکل های مردم نهاد زیست محیطی از فرماندار

دردیدار فرماندار گرگان باتشکل های زیست محیطی گرگان مطرح شد :

تغییر مکان تله کابین مطالبه تشکل های مردم نهاد زیست محیطی از فرماندار

تغییر مکان تله کابین مطالبه تشکل های مردم نهاد زیست محیطی از فرماندار

ابوالقاسم صفوی طی نشستی صمیمی با فعالان اجتماعی و تشکل های مردمی گرگان درزمینه های گوناگون دیدار و گفتگو کردندو از نیروهای جوان خواست تا مطالبات ،انتقادات و پیشنهادات خود در همه زمینه های مرتبط با توسعه شهرستان بیان کنند .

به گزارش رواط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان ، در این دیدار که به درخواست شبکه سمن های محیط زیستی و منابع طبیعی استان برگزار شد صفوی با تاکید بر اینکه بی شک مشارکت هرچه بیشتر نیروهای خلاق،جوان و فعال ،نیروی محرک توسعه ی هرکشوری خواهد بود گفت:‌ توسعه کشور بدون حضور پررنگ بدنه ی اجتماعی به ویژه نیروهای اجتماعی ابتر می ماند. 

صفوی با اشاره به اینکه حمایت از تشکل های مردم نهاد در اولویت های دولت است ادامه داد: سمن ها نهاد واسط دولت و مردم هستندو انتقال پیشنهادات ،نظرات و مطالبات مردمی از سوی تشکل ها ما را به دیدگاه های عمومی نزدیک تر می کندو آگاهی از مطالبات،نیازها ،اولویت ها و مشکلات مردم در برنامه ریزی مدیران دولتی مؤثر است. 

صفوی با بیان اینکه مردم به ویژه جامعه ی جوان باید در بیان انتقادات و پیشنهادات پیشرو باشند از همه جوانان و نمایندگان تشکل های مردمی حاضر خواست تا این ارتباط را قطع نکرده و برای تقویت پیوند دولت و ملت تلاش نمایند. 

در ابتدای جلسه نمایندگان تشکل های غیر دولتی بخشی از دغدغه های زیست محیطی خود درچند محور بیان کردند . 

تغییر مکان تله کابین ،کاشت درخت در خیابان های فرعی شهر و وبرخی روستاها، توجه جدی به مقوله گردشگری وطبیعت گردی، تکمیل شبکه فاضلاب مهمترین مسائل مطرح شد در این جلسه بود . 

صفوی در پایان گفت: همه مطالبات عنوان شده در کارگروه ها و بدنه کارشناسی فرمانداری مطالعه و پس از بررسی در دستور قرار خواهد گرفت.



ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 504
  • کد خبر : 51840