عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی طرح خدمات زمستانی دستگاههای امدادی و خدمات رسان جاده ای آزادشهر برگزار شد


جلسه هماهنگی طرح خدمات زمستانی دستگاههای امدادی و خدمات رسان جاده ای آزادشهر برگزار شد

جلسه هماهنگی طرح خدمات زمستانی دستگاههای امدادی و خدمات رسان جاده ای آزادشهر برگزار شد

 جلسه هماهنگی طرح خدمات زمستانی در حوزه راهها و جاده های مواصلاتی به ریاست "حمیدرضا ملک حسینی" معاون فرماندار شهرستان آزادشهر در محل راهدارخانه خوش ییلاق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ ملک حسینی معاون فرماندار در این جلسه گفت: جاده ترانزیتی شاهرود به آزادشهر کرویدور ارتباطی جنوب ـ شمال و مهمترین جاده ارتباطی دو استان سمنان به گلستان می باشد که بدلیل کوهستانی بودن و داشتن گردنه های پر پیچ و خم همه ساله شاهد بارش باران و برف سنگین هستیم.
معاون فرماندار ضمن تاکید بر برقرای ایمنی این محور و تلاش با هدف جلوگیری از بروز حوادث و سوانح جاده ای و ترافیکی و هرگونه انسداد محور از دستگاههای امدادی و خدمات رسان خواست ضمن برنامه ریزی واتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم امادگی کامل را داشته باشند.
در ادامه جفایی بخشدار چشمه ساران ضمن تشریح شرح وظایف مرتبط هر یک از ادارات و دستگاههای امدادی و خدمات رسان در طرح خدمات زمستانی عنوان نمودند: با توجه به کوهستانی بودن وشرایط خاص آب و هوایی در این بخش و فرا رسیدن زود هنگام فصل پاییز و زمستان و بارشهای باران و برف و سرما نسبت به برنامه ریزی و امادگی کامل کلیه اکیپ ها جهت خدمات رسانی مطلوب به کلیه کاربران جاده ای و روستاییان عزیز و همچنین پیشگیری و مقابله با هرگونه حوادث احتمالی را داشته باشند.
در ادامه روسای ادارات امدادی و خدمات رسان هر یک جداگانه گزارشی از اخرین وضعیت اقدامات انجام شده و در حال انجام را ارایه نمودند.
و در پایان مسئولین از امکانات، انبار شن و نمک، آشیانه ماشین الات راهدارخانه و اکیپ های امدادی هلال احمر مستقر در خوش ییلاق بازدید نمودند.
 

جلسه هماهنگی طرح خدمات زمستانی دستگاههای امدادی و خدمات رسان جاده ای آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 406
  • کد خبر : 51924