عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیشگیری رویکرد اصلی مسئولان برای مقابله با بحران است


پیشگیری رویکرد اصلی مسئولان برای مقابله با بحران است

پیشگیری رویکرد اصلی مسئولان برای مقابله با بحران است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گلستان با تاکید بر ضرورت توجه به اقدامات پیشگیرانه در مدیریت بحران ها گفت: رویکرد اصلی مدیریت بحران گلستان و مسئولان ارشد آن توجه به این نوع اقدامات است تا در زمان وقوع بحران با حوادث احتمالی ، میزان خسارت ها به حداقل برسد.
مجتبی جمالی درجلسه مشترک پدافند غیرعامل و شورای مدیریت بحران گنبدکاووس بر لزوم پیگیری و شناسایی نقاط حادثه خیز و مکان های روباز یا مسقف برای اسکان موقت و نیز تقویت سیستم های ارتباطی تلفنی و اینترنتی از سوی شورای مدیریت بحران در 14 شهرستان گلستان و ارسال آن به مدیریت بحران استان تاکید کرد.
وی از وجود برخی ناهماهنگی ها بین ادارات و نهادهای این استان هنگام بروز حوادث و بحران ها خبر داد و با تاکید بر ضرورت تلاش برای رفع نقایص، گفت: شوراهای مدیریت بحران در شهرستان ها باید با برگزاری مانورهای مختلف و آموزش برای افزایش هماهنگی بین ادارات و نهادها در هنگام بحران ها اقدام نمایند.
وی خاطرنشان کرد: با این حال آمادگی ادارات و نهادها بویژه شرکت های خدمات رسان گلستان در شرایط بحرانی مطلوب است و نیروهای این دستگاه ها دراسرع وقت نسبت به رفع نواقص و خدمات رسانی به مردم اقدام می کنند.
مدیرکل  مدیریت بحران استانداری گلستان به بارندگی چند روز پیش در نقاط مختلف این استان اشاره کرد و افزود: این باران که مقدار آن از 20 تا 180 میلی متر بود، کمترین خسارت را به همراه داشت.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 568
  • کد خبر : 51930