عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 معاون فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه کمیسیون دانشجویی گفت: برگزاری نشست های دانشجویی و کرسی های نظریه پردازی باعث ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین دانشجویان می شود.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ جلسه کمیسیون دانشجویی با حضور حسین لاری کمان معاون فرماندار، عبدی دبیر کمیسیون، روسای دانشگاه های شهرستان و اعضای کمیسیون در محل دفتر کار معاون فرماندار برگزار شد.

لاری کمان معاون فرماندار ضمن عرض خوشامد به اعضای کمیسیون بیان داشت: باید روحیه نشاط، شادابی و آرامش برای دانشجویان فراهم شود، با توجه به اینکه در آستانه فصل سرما مدارس و دانشگاه ها قرار داریم لازم است روسای دانشگاهها و مدیران حوزه تعلیم و تربیت، تمهیدات لازم را در زمینه رفاه دانشجویان و دانش آموزان فراهم نمایند.

لاری کمان در خاتمه از مسئولین دانشگاههای شهرستان خواست تا نسبت به بررسی و مرتفع ساختن مشکلات بخصوص در زمینه تامین وسیله ایاب و ذهاب دانشجویان، ساماندهی خوابگاه های دانشجویی و افزایش تجهیزات مورد نیاز دانشگاه ها اقدام نمایند.

در ابتدای این جلسه روسای دانشگاه ها گزارشی از وضعیت دانشگاه و دانشجویان ارائه، مشکلات و نیازمندی های خود را مطرح و خواستار تسریع در پیگیری امور مربوطه شدند.

 

جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان آزادشهر برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 709
  • کد خبر : 52052