عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور فرماندار علی آباد کتول


جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور فرماندار علی آباد کتول

جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور فرماندار علی آباد کتول

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان با حضور حسن هدایتی کتولی فرماندار شهرستان،معاون سیاسی امنیتی واجتماعی ،اعضاء و روسای ادارات مربوطه در محل فرمانداری برگزارشد.
در این جلسه فرماندار اظهار داشت: بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد و در این راه مسئولین مجمع امور صنفی و اداره صنعت و معدن و دستگاه های ذیربط وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

وی تاکید کرد: باید نظارت دقیقی بر بازار صورت گیرد و وظیفه این کارگروه، نظارت براقلام مورد نیازی است که ملاک قیمت گذاری آن کشوری و منطقه ای است.

فرمانداربر لزوم بازدید میدانی از بازار تاکید کرد و گفت: باید از بازار با کمک دستگاههای ذی ربط و همچنین نیروی انتظامی بازدید بعمل آید .

هدایتی کتولی به نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی اشاره و خاطرنشان کرد:بازاریان در قیمت گذاری باید اقشار کم درآمد را نیز مورد توجه قرار دهند تا همه بتوانند از حداقل ها در زندگی برخوردار باشند.

فرماندار در ادامه گفت : تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظائف ستاد تنظیم بازار است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.

جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور فرماندار علی آباد کتول

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .