عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مشکلات گازرسانی به دو روستای تیل آباد و خوش ییلاق مرتفع خواهد شد

معاون فرماندار شهرستان آزادشهر:

مشکلات گازرسانی به دو روستای تیل آباد و خوش ییلاق مرتفع خواهد شد

 حمیدرضا ملک حسینی معاون فرماندار در جلسه ای با حضور محمدرضا جفایی بخشدار چشمه ساران، سرایلو رییس اداره گاز، شورا و دهیار دو روستای تیل آباد و خوش ییلاق از توابع بخش چشمه ساران مشکلات گازرسانی به این دو روستا را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ در این جلسه ابتدا سرایلو رییس اداره گاز شهرستان گزارشی از اقدامات انجام شده و دلیل کندی پیشرفت پروژه را ارائه کرد.

سپس جفایی بخشدار چشمه ساران ضمن تشکر از تشکیل جلسه ویژه برای بررسی مشکلات گازرسانی به روستاهای بخش چشمه ساران از اهمیت اجرای این پروژه برای مردم روستا گفت و افزود: اقدامات خوبی در حال انجام است ولی برای اتمام پروژه قبل از فصل سرما و استفاده مردم عزیز این دو روستا از نعمت گازطبیعی نیاز است که اداره کل مدیریت بحران استانداری و شرکت گاز استان طی تفاهم نامه مشکلات کندی کار در این دو روستا را ریشه ای مرتفع نمایند.

در ادامه ملک حسسنی معاون فرماندار گازرسانی به همه روستاهای کشور تا پایان سال 98 را تکلیف قطعی دولت دانست و افزود: طی یک جلسه فوق العاده با حضور دکتر حسینی فرماندار شهرستان، مهندس سجادی مدیرکل مدیریت بحران استانداری و مهندس رحیمی مدیرعامل شرکت گاز استان مشکلات گازرسانی به این دو روستا را بررسی و حل خواهیم کرد.

در انتها مقرر شد دهیاری و شورای اسلامی دو روستای خوش ییلاق و تیل آباد همکاری لازم با پیمانکار پروزه داشته باشند تا 50 درصد از علمک های گازرسانی تا پایان ماه آینده وصل شود.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 529
  • کد خبر : 52434