عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار شهرستان آزادشهر با مدیرکل جدید دامپزشکی استان گلستان


دیدار فرماندار شهرستان آزادشهر با مدیرکل جدید دامپزشکی استان گلستان

دیدار فرماندار شهرستان آزادشهر با مدیرکل جدید دامپزشکی استان گلستان

 فرماندار شهرستان آزادشهر با حضور در اداره کل دامپزشکی استان با مدیرکل جدید دامپزشکی دیدار و در ارتباط با مشکلات کشتارگاه شهرداری آزادشهر و احداث کشتارگاه جدید تمام اتوماتیک در این شهرستان گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ ظهر امروز 29 مهرماه  "سید رسول حسینی" فرماندار با حضور در اداره کل دامپزشکی با دکتر محرابی مدیرکل جدید دیدار و ضمن عرض تبريك انتصاب مديركل جديد دامپزشكي، براي اخذ مجوز و شروع عمليات اجرايي كشتارگاه تمام صنعتي شهرستان آزادشهر گفتگو کرد.

وی افزود: در حال حاضر کشتارگاه شهرداری آزادشهر بخشی از نیازهای دامی شرق استان را فراهم میکند که با توجه به حجم نیازها پاسخگو همه درخواست ها نمی باشد که احداث یک کشتارگاه صنعتی با امکانات کامل از نیازهای ضروری در حوزه شرق استان است که برای این مهم همه نوع همکاری و مساعدت لازم در حوزه شهرستانی انجام و با تکمیل حمایت از ناحیه اداره کل دامپزشکی این پروژه نهایی خواهد شد.

در ادامه دکتر محرابی مدیرکل دامزشکی ضمن تشکر از حضور فرماندار آزادشهر و عرض تبریک انتصاب، قول مساعد داد در راستای صدور مجوز همکاری های لازم انجام  و در کوتاه ترین زمان مجوز احداث کشتارگاه صنعتی شهرستان آزادشهر صادر خواهد شد.



ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 655
  • کد خبر : 52477