عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان با فرماندار شهرستان آزادشهر


دیدار معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان با فرماندار شهرستان آزادشهر

کمال الدین نظرنژاد معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان به همراه بذرافشان مدیر و قزلجه معاون آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر با حضور در فرمانداری با "سید رسول حسینی" فرماندار و لاری کمان معاون فرماندار دیدار و در ارتباط با ساماندهی نیروی انسانی بحث و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ حسینی فرماندار ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، بر ادامه ساماندهی برخی از مدارس شهرستان تاکید کرد و افزود: دوشیفته کردن مدارس و استفاده از معلمان چند پایه باعث کاهش بار آموزشی و افت کیفیت می شود و در این زمینه مجموعه آموزش و پوروش استان باید چاره ای بیندیشد و با افزایش ورودی از دانشگاه فرهنگیان مشکلات کمبود نیروای انسانی را حل کند.
فرماندار خطاب به معاون مدیرکل آموزش پرورش استان گفت: کلاس های تقویتی و فوق برنامه را در برنامه های داخلی مدارس بگنجانید تا از بازار سیاه کلاس های خصوصی جلوگیری شود.
رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر بر استفاده حداکثری از معلمان حق التدریسی و استفاده از جوانان تحصیلکرده در مدارس غیردولتی تاکید کرد و خواستار استفاده از بازنشستگان در پست های مشاوره ای و هدایت تحصیلی در مدارس برای استفاده از تجربیات آنها شد.
در ابتدای جلسه بذرافشان مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر گزارشی از ساماندهی معلمان در سال جدید تحصیلی، کمبودهای نیروی انسانی به ویژه در دروس تخصصی و مهارتی و همچنین برنامه ریزی منسجم برای ارتقا سطح کیفی دانش آموزان شهرستان ارائه نمود.
در پایان نظرنژاد معاون مدیرکل آموزش و پرورش هم در پایان ضمن تشکر از هماهنگی مجموعه شورای آموزش و پرورش در شهرستان آزادشهر و تلاش های صورت گرفته از سوی مدیریت جدید این اداره، قول مساعد داد در سهمیه شهرستان آزادشهر از ورودی دانشگاه فرهنگیان بازنگری و مساعد ویژه نماید.
 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 698
  • کد خبر : 52479