عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ششمین دانشگاه تقریب مذاهب کشور در گنبدکاووس فعال خواهد شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

ششمین دانشگاه تقریب مذاهب کشور در گنبدکاووس فعال خواهد شد

ششمین دانشگاه تقریب مذاهب  کشور در گنبدکاووس فعال خواهد شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: از ترم بعد در بهمن ماه دانشگاه تقریب مذاهب در گنبدکاووس فعال شده و دانشجو جذب خواهد کرد.
عبدالقدیر کریمی در کمیسیون دانشجویی اظهار داشت: با توجه به متقاضیان زیادی که این دانشگاه در سطح کشور دارد توانستیم  با فعال کردن این دانشگاه در گنبدکاووس از این ظرفیت به عنوان یک برند و امتیاز برای شهرستان استفاده کنیم.
وی افزود: امید داریم تا چند سال آینده ساختمان و فضای آموزشی با استاندارد جهانی و بین المللی احداث کنیم تا شان و جایگاه سرانه دانشجویی و فضای آموزشی شهرستان ارتقا یابد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به 16 آذر روز دانشجو بیان داشت: با توجه به شیطنت های دشمنان برای اختلاف بین مردم و مسئولان و همچنین سواستفاده از ظرفیت جوانان در کشور، بایدبیشترمراقب باشیم.
وی یادآور شد: خوشبختانه فضای شهرستان چه از لحاظ گروه ها و جناح ها و چه از لحاظ فضای آموزشی و دانشجویی فضای کاملا مناسب و آرامی است و دشمنان خارجی و داخلی تاکنون نتوانستند تنش و حساسیتی با توجه به تنوع اقوام در شهرستان ایجاد کنند که این ناشی از همراهی و مشارکت مردم و نظارت نیروهای انتظامی و امنیتی در شهرستان و همکاری مدیران اجرایی است.
فرهاد شیبک، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: دانشگاه ذخایر فرهنگی کشور محسوب شده و نقش مستقیم در توسعه و پیشرفت شهرستان دارد و به عنوان مرکز خلاقیت و تجمیع صاحب نظران، فرهیختگان و اندیشمندان می توانند در حوزه های مختلف نقش بسزایی ایفا کند.
وی افزود: در حال حاضر در گنبدکاووس 9 دانشگاه و مرکز آموزشی با بیش از 15 هزار دانشجو از اقصی نقاط کشور فعال است.

 

 

ششمین دانشگاه تقریب مذاهب  کشور در گنبدکاووس فعال خواهد شد

 

ششمین دانشگاه تقریب مذاهب  کشور در گنبدکاووس فعال خواهد شد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 490
  • کد خبر : 52660