عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید فرماندار آزادشهر و رییس اتاق بازرگانی استان از طرح ابتکاری روستای آقچلی قرخلر


بازدید فرماندار آزادشهر و رییس اتاق بازرگانی استان از طرح ابتکاری روستای آقچلی قرخلر

بازدید فرماندار آزادشهر و رییس اتاق بازرگانی استان از طرح ابتکاری روستای آقچلی قرخلر

با دعوت فرماندار شهرستان آزادشهر؛ علی محمد چوپانی رییس اتاق بازرگانی استان به همراه انجمن جوانان کارآفرین استان، ضمن حضور در روستای آقچلی قرخلر از طرح ابتکاری این روستا بازدید کردند و از نزدیک فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری در این روستا را مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" روستای آقچلی قرخلر را یکی از روستاهای هدف گردشگری در بخش مرکزی نام برد و تصریح کرد: طرح ابتکاری "پرچین روستایی با سبک و طرح خاص" در این روستا با هزینه 50 میلیون تومان از طرف دهیاری انجام شده که مورد استقبال و الگو برداری سایر استان ها شده و معاون مناطق محروم ریاست جمهوری شخصا از این روستا بازدید و دستور مساعدت ویژه و توسعه این طرح را دادند.

وی یادآور شد: با مشارکت اهالی پرتلاش روستا کشت گیاهان دارویی را در این روستا را آغاز و با استفاده از ظرفیت گردشگری و تبدیل روستاها به منطقه هدف گردشگری اشتغال پایدار در این روستا را رقم خواهیم زد.

در ادامه چوپانی رییس اتاق بازرگانی استان گلستان ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات این روستا و تشکر از فعالیت های توسعه ای فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: روستاها بستر مناسبی برای انجام فعالیت های تولیدی و اقتصادی است که با رونق کسب و کار در روستاها باعث می شود روستاییان در اقتصاد کشور نقش موثرتری داشته باشند و به ماندگاری آنها در روستا و عدم افزایش مشکلات شهرنشینی هم کمک خواهد کرد.

چوپانی جمع حاضر را جوانان کارآفرین استان و علاقه مند به سرمایه گذاری در نقاط مختلف معرفی کرد و افزود: این جوانان با تحصیلات مرتبط اقتصادی و کارآفرینی با مطالعه فرصت های سرمایه گذاری استان در صدد احداث کسب و کارهای نو هستند که به همین جهت با دعوت فرماندار آزادشهر و حضور در این شهرستان، ظرفیت های سرمایه گذاری را بررسی و در صورت مساعد بودن و انجام مطالعات تحلیلی فعالیت اقتصادی خود را آغاز خواهند کرد.

رییس اتاق بازرگانی استان در پایان اعلام آمادگی نمود با توجه به موقعیت شهرستان آزادشهر اتاق بازرگانی استان آمادگی کامل دارد در مباحث سرمایه گذاری این شهرستان ورود پیدا کرده و اگر طرح آماده ای وجود دارد از سرمایه گذاران استانی و ملی برای حضور در این شهرستان دعوت و حمایت و پشتیبانی کامل نماید.

بازدید فرماندار آزادشهر و رییس اتاق بازرگانی استان از طرح ابتکاری روستای آقچلی قرخلر

 

بازدید فرماندار آزادشهر و رییس اتاق بازرگانی استان از طرح ابتکاری روستای آقچلی قرخلر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 1016
  • کد خبر : 52683