عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفته سوم کورس پائیزه شهرستان آق قلا برگزار شد

با حضور مسئولین استانی،فرماندار و علاقمندان به ورزش مفرح سوارکاری:

هفته سوم کورس پائیزه شهرستان آق قلا برگزار شد

هفته سوم کورس پائیزه شهرستان آق قلا برگزار شد

هفته سوم کورس پائیزه شهرستان آق قلا با حضور"امانگلدی ضمیر"فرماندار و انبوه علاقمندان به ورزش مفرح سوارکاری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آق قلا، رقابت های این هفته با شرکت 68 راس اسب در 5 دور هزار متری و 2 دور یکهزار و 200متری برگزار و جایزه پیش بینی شده برای مالکان،مربیان و چابکسواران اسب های برتر مبلغ 800 میلیون ریال بود.

در دور اول این رقابت ها در مسافت یکهزار متر 9راس اسب نژاد ترکمن بالای سه سال وارد دپار شدند که مای را صوفیان با چابکسواری نور محمد بهادر زودتر از دیگران از خط پایان گذشت و اسب ملیله با سوارکاری آق اویلی بشگرد واسب پویان مختومی با سوارکاری طاهر گوک نژاد دوم و سوم شدند.

دور دوم این هفته با شرکت 12 راس اسب نژاد دو خون دوساله در مسافت یکهزار آغاز شد که اسب ویس ناز با سوارکاری امیر مختومی قهرمان شد و اسب ماه دفل با چابکسواری متین جرجانی دوم شد و مقام سوم این دور به اسب یاد ثریا با سوارکاری یاسر جرجانی رسید.

سومین دور با شرکت 7 راس اسب نژاد تروبرد بالای سه سال در مسافت یکهزار متر بود که لرد اسفینکس با سوارکاری محمد خوجملی،ویلسون با سوارکاری نورمحمد فیضی دوم و مون راکت با چابکسواری آق اویلی بشگرد سوم شد.

در دور چهارم تعداد 11 راس اسب‌ 2 ساله دو خون کلاس' Maiden 'به مسافت یکهزار متر با یکدیگر رقابت کردند که جان دی وان با سوارکاری آق اویلی بشگرد قهرمان شد و مقام دوم و سوم این دور به گاران استار با سوارکاری ابوطالب چاریزاده و بوی سان با سوارکاری بنیامین مولایی رسید.

همچنین 12راس اسب دو خون بالای سه سال در مسافت یکهزار متر دور پنجم این هفته را برگزار کردند که ملکه جهان با سوارکاری رامین قهرمانی زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و قوچ کراوغلی با چابکسواری نورمحمد بهادر دوم شد و مقام سوم به اسب تک آث بندر با سوارکاری پیمان قلر عطا تعلق گرفت.

دور ششم با شرکت 10 راس اسب دوخون بالای 3 سال کلاس 5 در مسافت یکهزار و 200 متر برگزار که نیوکلاسیک با سوارکاری نورمحمد بهادر مقام قهرمان شد، پانتی با سوارکاری امیر مختومی و لیدی ناز با سوارکاری آق اویلی بشگرد به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور هفتم هم بین7راس اسب نژاد دوخون 3 ساله کلاس چهار به مسافت یکهزار و 200متر برگزار شد که اسب کورلین با سوارکاری آق اویلی بشگرد قهرمان شد و طوبی با چابکسواری نورمحمد بهادر به مقام دوم رسید، در این دور اسب جانام با سوارکاری آرمین آق آتابای سوم شد.

اسب های هربود هیرکان،آرتان،کارانوس،المنار،بسیت خاطر،میس کوئین،دمبرمز،موناکو،اورتی باند،گل یوکابد،دازتاجر با وجود ثبت نام آنها برای حضور در رقابت های این هفته امکان حضور پیدا نکرده و حذف شدند.

 

هفته سوم کورس پائیزه شهرستان آق قلا برگزار شد

 

هفته سوم کورس پائیزه شهرستان آق قلا برگزار شد

 

هفته سوم کورس پائیزه شهرستان آق قلا برگزار شد

 

هفته سوم کورس پائیزه شهرستان آق قلا برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 473
  • کد خبر : 52694