عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نظارت بر عرضه محصولات مصرفی در ایام اربعین تشدید می شود

فرماندار شهرستان آزادشهر در جلسه ستاد تنظیم بازار:

نظارت بر عرضه محصولات مصرفی در ایام اربعین تشدید می شود

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان آزادشهر با حضور سید رسول حسینی فرماندار، قربانعلی محمدی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت و جمعی از روسای ادارات مرتبط با موضوع بررسی قیمت های بازار در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر: "سید رسول حسینی" فرماندار ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام اربعین، از تشدید نظارت ها بر بازار به دلیل اقلام مصرفی دهه صفر خبر داد و تصریح کرد: نظارت بر مرغداری ها و مرغ فروشی به دلیل ازدحام خرید افزایش یابد.
وی افزود: انبارگردی با جدیت انجام می شود و بازاریان موجودی انبار خود را به اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند.

نماینده عالی خطاب به رییس اداره آموزش و پرورش گفت: نظارت بر سرویس های مدارس، بوفه مدارس و مغازه های لوازم التحریر فروشی ها را با جدیت پیگیری نمایید.

وی خاطر نشان کرد: پرونده های تشکیل شده در تعزیرات را مشمول زمان نکنید و بلافاصله با صدور حکم نسبت به اجرای آن اقدام نماید.

در ایتدای این جلسه محمدی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت، نقیبی رییس اتاق اصناف و روان معاون اداره تعزیرات حکومتی گزارشی از روند بازرسی ها، افزایش قیمت ها و برخورد با متخلفان و گرانفروشان ارائه نمودند.

در ادامه روان معاون اداره تعزیرات حکومتی از تشکیل 352 پرونده خبر داد و افزود: از این تعداد حدود 250 پرونده منجر به صدور حکم شده است.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 414
  • کد خبر : 52703