عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم 13 آبان در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی با شکوه هرچه تمام تر برگزار می شود


مراسم 13 آبان در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی با شکوه هرچه تمام تر برگزار می شود

مراسم 13 آبان در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی با شکوه هرچه تمام تر برگزار می شود-

به منظورهماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری راهپیمایی بزرگداشت سیزدهم آبان، جلسه ای با حضور مدیران و نمایندگان دستگاههای اداری در محل سالن جلسات فرمانداری گرگان برگزار گردید .
 علی اکبر قجری سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با تسلیت اربعین آقا ابا عبدا... الحسین(ع) گفت :مراسم 13 آبان در آستانه چهلمین سال انقلاب اسلامی با حضور مردم ولایتمدار مرکز استان باشکوه هرچه تمام تر برگزار می شود .

وی افزود:13 آبان یاد آور سه واقعه تاریخی مهم درکشور مان بوده است و در تمام آنها استکبار ستیزی و ایستادگی مردم در مقابل دشمنان سبب سربلندی و اقتدار شده است .

 وی اظهار داشت:‌در حال حاضر با توجه به تحریم های غیر منطقی و بر خلاف معاهدات بین المللی امریکا بر علیه ایران اسلامی زمینه ای فراهم شده است تا بار دیگر ملت همیشه در صحنه و انقلابی انزجارخود را از سیاستهای ظالمانه و بر خلاف مقررات بین المللی در راهپیمایی شکوهمند سیزدهم آبان اعلام و ثابت قدم بودن خود بر آرمانهای اسلامی و انقلابی را ابراز نمایند .
 در ادامه فلاحی نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به برگزاری نشست استانی ستاد گرامیداشت سیزدهم آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی گفت : امسال با توجه به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و نیز تشدید دشمنی های آمریکا با ملت ایران برگزاری این مراسم از حساسیت و اهمیت دوچندانی برخوردار است و انتظار می رود تا دستگاههای اجرایی علاوه بر دعوت از کارکنان و جامعه هدف برای شرکت گسترده در این مراسم ، تمهیدات لازم را برای فراهم نمودن شرایط و امکانات مورد نیاز پیش بینی و اجرایی نمایند .
وی زمان آغاز مراسم یوم ا... سیزده آبان در شهر گرگان را راس ساعت 9:30 صبح از میدان شهرداری به سمت خیابان شهداء ، چهار راه شهداء و نهایتا مصلی گرگان و سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین ادیانی رئیس محترم عقیدتی سیاسی انتظامی کشور بیان داشت و از کلیه دستگاهها خواست تا همکاری لازم را بر اساس تقسیم کار مشخص شده بعمل آورند .


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 516
  • کد خبر : 52842