عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار شهرستان آزادشهر با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان


دیدار فرماندار شهرستان آزادشهر با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان

 

فرماندار شهرستان آزادشهر با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با رییس این سازمان و معاونین ایشان دیدار و در ارتباط با نحوه تخصیص اعتبارات پروژه های عمرانی شهرستان آزادشهر گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار ضمن عرض تبریک انتصاب دکتر روزبهان به سمت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و عرض تسلیت ایام عزاداری امام حسین علیه السلام در ارتباط با نحوه تخصیص اعتبارات پروژه های عمرانی شهرستان آزادشهر گفت: 4 پروژه ملی و 12 پروژه استانی در شهرستان داریم که به دلیل تخصیص ناکافی و اندک روند اجرایی آنها کند و در بعضی موارد متوقف شده است.

وی افزود: نوع تخصیص اعتبار به این پروژه از بندهایی از قانون بودجه است که معمولا تصویب می شود ولی تخصیص پیدا نمی کند که این روش باعث کندی کار و عدم رضایتمندی پیمانکاران شده است که در این زمینه نیاز به مساعدت و یاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در راستای تخصیص درست و کافی اعتبارات برای پروژه های در دست احداث داریم.

روزبهان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ضمن تشکر از حضور فرماندار آزادشهر، اعلام آمادگی نمود از نزدیک و به صورت میدانی پروژه های عمرانی شهرستان آزادشهر را بازدید و برای تخصیص اعتبار کامل و واگذاری به بخش خصوصی تصمیم گیری شود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 700
  • کد خبر : 52947