عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صادرات 12 هزار تن محصولات شوینده شهرک صنعتی

فرماندار در نشست با بازرگان گرجستانی خبر داد:

صادرات 12 هزار تن محصولات شوینده شهرک صنعتی

صادرات 12 هزار تن محصولات شوینده شهرک صنعتی

"امانگلدی ضمیر"در نشست با بازرگان گرجستانی از صادرات 12 هزار تن مواد شوینده و تولیدات قارچ روستای بدون بیکار شهرستان آق قلا خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،"امانگلدی ضمیر"نماینده عالی دولت دوازدهم در محل دفتر فرماندار با "موسی اف"بازرگان کشور گرجستان،نشست مشترک برگزار کرد.

این نشست مشترک در راستای حمایت از تولیدات داخلی و توانمند سازی روستاهای فاقد بیکار و فروش محصولات آنان صورت گرفت و در پایان این جلسه،"موسی اف"بازرگان گرجستانی موافقت کرد،سالانه 12 هزار تن محصولات شوینده واحد تولیدی"پارس ایده سبز"واقع در شهرک صنعتی و همچنین تولیدات قارچ روستای فاقد بیکار شهرستان را خریداری نماید.

لازم به ذکر است شرکت"پارس ایده سبز" تولید کننده پودر شوینده دستی با نام تجاری"بریج و سافاری"و در بسته بندی قوطی مقوایی 500 گرمی و کیسه 10 و 20 کیلویی از سال 1390 برای مصارف داخلی و صادرات آغاز نموده است و محصولات خود را به کشورهای افغانستان،پاکستان،ترکمنستان و عراق صادر می نماید.ظرفیت تولید این واحد صنعتی 136 تن روزانه در سه شیفت کاری بوده و 100 نفر در آن مشغول بکار هستند.

طرح روستای بدون بیکار گامی مثبت در مسیر شناسائی فارغ التحصیلان و توسعه و اشتغال روستا است،با اجرای این طرح در قالب شرکت های تعاونی و ایجاد خانه های صنایع دستی و گردشگری،زمینه اشتغال جوانان روستایی فراهم خواهد شد.

صادرات 12 هزار تن محصولات شوینده شهرک صنعتی

 

صادرات 12 هزار تن محصولات شوینده شهرک صنعتی


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 635
  • کد خبر : 53324