عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان ترکمن با حضور الیاس هیوه چی فرماندار، معاون فرهنگی بنیاد شهید استان و جمعی از مسئولین شهرستان پیش از ظهر روز سه شنبه 22 آبان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ هیوه چی فرماندار ضمن تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت گفت: بایستی به صورتی کاملا هدفمند و به بهترین نحو فرهنگ اصیل ایثار و شهادت را ترویج دهیم.
وی با اشاره به تشکیل دبیرخانه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف جامعه با برنامه ریزی و کار درست و اصولی می توان به نتایج مطلوبی دست یافت.
فرماندار تصریح کرد: باید تلاش کنیم در حوزه مردمی سمن ها، انجمن ها و اقشار مختلف مردم میدان دار برگزاری یادواره های شهدا و خود خانواده های شهدا کارگردانان این مراسم باشند و از ابتکارات آنها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود.
وی افزود: آنچه مهم است این است که برگزاری یادواره ها باعث تقویت و نشر فرهنگ ایثار و شهادت با کارکرد آموزشی باشد طوریکه در جوانان و نوجوانان ما اثرگذار باشد در این صورت است که به خروجی مطلوبی دست پیدا می کنیم.
هیوه چی با اشاره به مصداق های مختلف ایثار در زندگی روزمره گفت: مهر و محبت، عشق ورزی، احترام، گذشت و فداکاری در بین مردم رواج و گسترش دهیم پایه های ایثار و فداکاری شکل می گیرد و این همان هدفی است که دنبال می کنیم در نهایت اگر هجمه ای رخ دهد جوانان ما سینه سپر خواهند کرد و با ایثار و فداکاری شهادت ها را رقم خواهند زد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت مسئولان و مدیران همه دستگاه های اجرایی و پشتیبانی دبیرخانه فرهنگ ایثار و شهادت به ترویج این فرهنگ در سطح جامعه کمک کنیم.

جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .