عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار آزادشهر به مناسبت هفته بسیج


پیام تبریک فرماندار آزادشهر به مناسبت هفته بسیج

پیام تبریک فرماندار آزادشهر به مناسبت هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر به مناسبت هفته بسیج پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

در آذرماه سال ۱۳۵۸ و بافرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیان‌گذارانقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج ،ارتش ۲۰ میلیونی، زمینه تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فراهم گردید.

امروزبسیجتنها یک تشکل منسجم و سازمان‌یافته نظامی و دفاعی نیست بلکه بسیج یک تجمع انقلابی خالصانه و سرشار از ایمان و اراده و فرهنگ ایثار و شهادت است که می‌تواند جامعه را بیش از گذشته به سمت ارزش‌های متعالی اسلام ناب محمدی (ص) رهنمون سازد.

وظیفه ماست در سالی که به نام حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده، همچون یک بسیجی فداکار در جهت رشد و اعتلای انقلاب اسلامی گام‌های جدی و عملی برداریم و با تقویت روحیه و گسترش اخلاق؛ فرهنگ بسیجی را در جامعه تقویت کنیم.

درود خدا بر تمامی کسانی که باهمت و تلاش وافر خود قدم درراه خدمت خالصانه و جاودانه به کشور عزیز اسلامی‌مان گذاشته و با ایثار و ازخودگذشتگی، مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را روزبه‌ روز روشن‌تر می‌نمایند.

اینجانب فرارسیدن هفته بسیج و هفته وحدت، را به خواهران و برادران بسیجی شهرستان آزادشهر تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون همه عزیزان را درراه تحقق اهداف انقلاب اسلامی، در چهلمین سال پیروزی انقلاب که نشان از رشد و بلوغ آن دارد، در ظل توجهات حضرت مهدی صاحب‌الامر (عج) و رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا... العظمی خامنه‌ای از ایزد متعال خواستارم.


سید رسول حسینی

فرماندار شهرستان آزادشهر


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 477
  • کد خبر : 53713