عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه ساماندهی اتباع خارجه شهرستان آزادشهر برگزار شد


جلسه کارگروه ساماندهی اتباع خارجه شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه کارگروه ساماندهی اتباع خارجه شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه کارگروه اتباع خارجه شهرستان آزادشهر با حضور حسین لاری کمان معاون فرماندار، پژوهش بخشدار مرکزی، عبدی مسئول سیاسی و امنیتی فرمانداری و روسای ادارات مرتبط در محل دفتر کار معاون فرماندار برگزار شد.
 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛لاری کمان معاون فرماندار در این جلسه گفت: ااهم برنامه های قابل اجرا در شهرستان در راستای توانمند سازی، معیشت و بهداشت و درمان اتباع خارجی است و می بایست و دستگاههای عضو طرح ها و پروژه های قابل اجرا را به کارگروه اعلام نمایند.

وی گفت: با تشکیل مستمر جلسات ساماندهی اتباع و مهارجرین خارجی در 6 ماهه اول سال جاری و تعامل ایجاد شده بین ادارات عضو، اقدامات خوبی در شهرستان در بحث اتباع بیگانه در حال انجام است.

لاری کمان بر تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی مناسب و پیگیری مباحث مربوط به اتباع خارجی در کارگروه تاکید کرد.

وی در پایان از شناسایی چند منطقه در شهرستان که بیشترین اتباع بیگانه در آنجا سکونت دارند خبر داد و افزود: یک پکیجی از اقدامات فرهنگی و اجتماعی مورد نیاز در این محله ها انجام خواهد شد.

در ابتدای این جلسه روسای ادارات و اعضای کارگروه اتباع بیگانه شهرستان گزارشی از اقدامات و فعالیت های خود را در راستای شناسایی و اقدام برای اتباع خارجه شهرستان آزادشهر را ارائه دادند.

 
 

جلسه کارگروه ساماندهی اتباع خارجه شهرستان آزادشهر برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 637
  • کد خبر : 53758