عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فرماندار از محل احداث کشتارگاه صنعتی تمام اتوماتیک شهرستان آزادشهر بازدید کرد


فرماندار از محل احداث کشتارگاه صنعتی تمام اتوماتیک شهرستان آزادشهر بازدید کرد

 

فرماندار شهرستان آزادشهر به همراه معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و سرمایه گذار بخش خصوصی از محل احداث کشتارگاه صنعتی تمام اتوماتیک شهرستان آزادشهر  بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ "سید رسول حسینی" فرماندار در این بازدید بیان داشت: در حال حاضر کشتارگاه شهرداری آزادشهر بخشی از نیازهای دامی شرق استان را فراهم میکند که با توجه به حجم نیازها پاسخگو همه درخواست ها نمی باشد که احداث یک کشتارگاه صنعتی با امکانات کامل از نیازهای ضروری در حوزه شرق استان است که برای این مهم همه نوع همکاری و مساعدت لازم در حوزه شهرستانی و استانی را انجام خواهیم داد.

وی افزود: در هفته گذشته برای تسریع در اخذ موافقت نامه ملاقاتی حضوری با دکتر محرابی مدیرکل دامپزشکی استان داشتم که در این راستا همه همراهی و همکاری لازم برای تسریع در شروع کار انجام خواهد شد.

در ابتدای این دیدار قاسمی مدیرعامل شرکت نیلاگوشت گلستان ضمن تشکر از نگاه توسعه ای فرماندار شهرستان آزادشهر اشاره کرد: مطالعه و امکان سنجی طرح کشتارگاه صنعتی در آزادشهر را انجام و با خرید زمین به زودی مراحل ساخت کشتارگاه صنعتی تمام اتوماتیک را در بخش مرکزی شهرستان آزادشهر آغاز خواهیم کرد.

 

تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 501
  • کد خبر : 53815