عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

به ریاست فرماندار گمیشان و با حضور مدیران استانی؛

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری؛ هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان به ریاست فرماندار گمیشان و با حضور قدرت الله عابدی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، عباسعلی زارع تیله‌نوئی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان، ابوبکر دولو مدیرکل ثبت احوال استان و محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

"امیرشیر توماج" فرماندار گمیشان در ابتدای این جلسه ضمن تبریک هفته وحدت گفت:امروزه آن چیزی که بیش از پیش نیاز داریم وحدت و همبستگی است و این موضوع نه به عنوان شعار که به صورت عملی در کارها و فعالیت های خود درنظر بگیریم.

وی در ادامه با اشاره به حضور مدیران استانی در شهرستان بیان داشت: هدف از دعوت مدیران استانی پیگیری هرچه بهتر مسائل مربوط به شهرستان است و حضور مسئولین بلندپایه در سطح شهرستان نشان از توجه ویژه دولت به مناطق محروم برای رونق و توسعه می باشد.

فرماندار گمیشان با بیان برنامه ها و پروژه های نیمه تمام و قابل افتتاح دهه فجر شهرستان گمیشان اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم تمام توان خود را در حوزه های اقتصادی، عمرانی و اجتماعی متمرکز کرده ایم تا به امید خدا این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

رئیس شورای اداری شهرستان ادامه داد: خوشبختانه در سطح شهرستان گمیشان اقدامات بسیار خوبی در حوزه اعتبارات ملی از جمله زهکشی، میگو و زیرساخت های جاده ای انجام گرفته است و امیداریم با تلاش تمام مدیران بتوانیم در دهه فجر امسال هدیه خوبی به مردم شریف شهرستان ارائه کنیم.

در ادامه جلسه عابدی معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اظهار داشت: شهرستان گمیشان دارای ظرفیت های توسعه ای در حوزه های مختلف از جمله شیلات، کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری می باشد و در کمیته برنامه ریزی تمام تلاش به عمل آمده است که از این ظرفیت های توسعه ای به خوبی استفاده شود.

وی افزود: برنامه ای که تحت عنوان برنامه راهبردی توسعه پایدار شهرستان تدوین شده است نقشه راهی برای توسعه و پیشرفت شهرستان است.

عابدی اذعان داشت: افتتاح پروژه های نیمه تمام در سطح شهرستان اولویت مهم توسعه ای در سال جاری می باشد.

زارع تیلهنوئی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در شهرستان گمیشان را یکی از برنامه های مهم این اداره کل در سال جاری برشمرد و گفت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته استقرار اداره ثبت اسناد و املاک مراحل نهایی خود را سپری می کند و به امید خدا در روزهای آینده این اداره فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با استقرار اداره ثبت اسناد و املاک و با ارائه خدمات متنوع و با گردش مالی آن باعث درآمد برای شهرستان خواهد شد.

رجب نسب مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همفکری و هم افزایی را جهت پیشرفت امورات ضروری دانست و افزود: ایجاد وحدت رویه و جلوگیری از موازی کاری از مواردی است که با جلوگیری از هدر رفتن منابع پیشرفت را به دنبال خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری دستگاه ها با کانون پرورش فکری شهرستان در قالب تفاهم‌نامه و اجرای برنامه های فرهنگی متناسب با رده های سنی مختلف از نیازهای شهرستان در حوزه کانون می باشد.

دولو مدیرکل ثبت احوال استان ثبت وقایع حیاتی را هدف اصلی ثبت احوال برشمرد و گفت: آمار و اطلاعات این وقایع در برنامه ریزی و تدوین برنامه های توسعه اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی مهم و موثر است.

وی در ادامه ضمن ارائه گزارش عملکرد اداره کل ثبت احوال استان ایجاد زیرساخت های دولت الکترونیک، صدور کارت هوشمند ملی و بهره برداری از آن و همچنین ایجاد امضای دیجیتال را از برنامه های مهم سازمان ثبت احوال در استان دانست.


هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 

هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 897
  • کد خبر : 53866