عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » از همه ظرفیت های قانونی برای مسائل و مشکلات مردم استفاده شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس:

از همه ظرفیت های قانونی برای مسائل و مشکلات مردم استفاده شود

از همه ظرفیت های قانونی برای مسائل و مشکلات مردم استفاده شود

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه مراتع بخش مرزی داشلی برون گنبدکاووس،گفت: با راهکارهای مطرح شده، مردم بخش داشلی برون این شهرستان مطمئن باشند که مسئولان در حد توان و متناسب با قوانین برای رفع مشکلات آنان تلاش می کنند.
عبدالقدیر کریمی افزود: مردم داشلی برون مردمی آگاه و همراه انقلاب هستند و قطعا اگر آنان را توجیه نمایند و صرفه و صلاح اقتصادی کشت های جایگزین برای آنان تبیین شود آنان نیز از این طرح ها استقبال می کنند.
وی اضافه کرد: تا اصلاح ماده 56 قانون مراتع و تصویب طرح پیشنهادی نمایندگان مجلس در این خصوص، کارگروهی در شهرستان تشکیل و نسبت به حل و فصل اختلافات مرتعی برخی از اهالی با منابع طبیعی و در حوزه کشت جایگزین با توافق و رضایت خاطر مردم اقدام خواهد کرد.
کریمی، حضور مرزنشنیان در مناطق مرزی را برای امنیت ملی کشور لازم دانست و تصریح کرد: برای تحقق این مهم باید از همه ظرفیت های قانونی برای مسائل و مشکلات مردم استفاده شود.
بخشدار داشلی برون و نیز مسئول نمایندگی دادگستری گنبدکاووس دراین بخش مرزی هم دراین جلسه که مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان نیز حضور داشت، با بیان مطالب خود، خوستار تعامل بیشتر مسئولان با مردم تا رفع نواقص قانونی شدند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 401
  • کد خبر : 53873