عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار فرماندار شهرستان آزادشهر با امام جمعه این شهر


دیدار فرماندار شهرستان آزادشهر با امام جمعه این شهر

دیدار فرماندار شهرستان آزادشهر با امام جمعه این شهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، سید رسول حسینی فرماندار به اتفاق بخشدار چشمه ساران با حضور در دفتر امام جمعه آزادشهر با وی دیدار و گفتگو نمود.

فرماندار آزادشهر با اشاره به اینکه نیروهای توانمند و مستعد در سطح شهرستان حضور دارند و با بهره گیری از همه ظرفیتها باید در مسیر آبادانی و سازندگی منطقه گام برداریم .

حسینی افزود: مردم شهرستان قطعا از نیروهای بومی که مسئولیت دارند انتظار بیشتری خواهند داشت و باید با تمام تلاش و پیگیری های لازم در جهت رفع مشکلات مردم فعالیت نمائیم.

وی با اشاره به ضرورت رعایت عدالت و مساوات در تخصیص منابع و اعتبارات به همه نقاط شهرستان اعم از روستاها و شهرها، تحقق توسعه متوازن بویژه در روستاها را از اهداف مهم خود اعلام کرد و از همه نخبگان، دانشگاهیان و صاحبنظران بویژه علما و ائمه جمعه و جماعات شهرستان جهت ارائه نظرات و ایده های سازنده دعوت نمود.

امام جمعه آزادشهر نیز در این دیدار با تاکید بر ضرورت مشورت در اسلام، ظرفیت ائمه جمعه و جماعات شهرستان را به جهت حضور در بین مردم و انتقال مسائل و مشکلات آنها به مسئولین حائز اهمیت خواند.

حجت الاسلام شهابی افزود: علیرغم وضعیت اقتصادی و تنگناههای مالی دولت، رسیدگی به مشکلات مردم باید در اولویت امورات مسئولین قرار گیرد و برخورد مناسب کارکنان دستگاههای اجرائی با ارباب رجوع و مردم شهرستان را خواستار شد.

دیدار فرماندار شهرستان آزادشهر با امام جمعه این شهر

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 637
  • کد خبر : 53924