عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آزادشهر

با حضور فرماندار آزادشهر:

برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آزادشهر

برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آزادشهر

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آزادشهر با حضور فرماندار،معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و چشمه ساران و اعضای ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در ابتدا این جلسه سید رسول حسینی فرماندار شهرستان آزادشهر با تأکید بر اهمیت توجه به مسئله آمادگی در برابر حوادث طبیعی به ویژه زلزله، خواستار انعکاس کمبودها و امکانات مورد نیاز ادارات شهرستان در مواقع بحران به مدیران کل استان شد و گفت: مسئولین ادارات باید این مسئله را به صورت جدی پیگیری و تجهیزات و امکانات مورد نیاز را تهیه نمایند.

"سید رسول حسینی" با اشاره به در پیش رو بودن فصل زمستان و با تأکید بر آمادگی دستگاهها جهت مقابله با حوادث احتمالی گفت: با شروع فصل زمستان بحران هایی از قبیل بارش برف، سیل و سرما داریم که ادارات آب و فاضلاب، برق، راه، شهرداری و هلال احمر و دستگاههای امداد رسان باید از آمادگی بیشتری برخوردار باشند.

وی با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی بین ادارات شهرستان وجود دارد گفت: هماهنگ بودن ادارات در این فصل و مواجهه با مواقع بحران امری ضروری است.

در ادامه جلسه معاون فرماندار ، بخشداران و دستگاه های عضو ستاد ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای مواقع بحران، مشکلات احتمالی در فصل زمستان، کمبودها و امکانات مورد نیاز و مدیریت امکانات موجود در مواقع بحران را بیان نمودند و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آزادشهر

 

برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آزادشهر

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 973
  • کد خبر : 53925