عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش شکوه مقاومت بسیجیان گنبدکاووس برگزار شد


همایش شکوه مقاومت بسیجیان گنبدکاووس برگزار شد

همایش شکوه مقاومت بسیجیان گنبدکاووس برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت پنجم آذر و سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، همایش شکوه مقاومت بسیجیان گنبدکاووس برگزار شد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار ابراهیم کریمی، یکی از رزمندگان و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در این همایش، با اشاره به تلاش استکبار جهانی برای ضربه زدن انقلاب اسلامی ف خاطر نشان کرد: امروز وحدت ، اطاعت از رهبری و صبر و استقامت، راه غلبه بر دشمنان است.

 وی گفت: استکبار جهانی در 40 سال گذشته با انواع توطئه ها، ترورها، جنگ و تحریم ها به دنبال آسیب زدن به انقلاب اسلامی و ملت ایران بوده است.
وی افزود: در سایه هدایت های رهبری، وحدت اقشار مختلف مردم و حضور درصحنه، استکبار در همه این توطئه ها با شکست مواجه شده و امروز باحربه اقتصادی به جنگ ملت ایران و انقلاب اسلامی آمده است.
سردار کریمی اضافه کرد: امروز نیز همچون 40 سال گذشته، تنها با صبر و استقامت، حفظ و تقویت وحدت و نیز اطاعت از رهبری می توان با این حربه استکبار جهانی که آخرین حربه آنان است، مقابله کرد.
وی با اذعان به اینکه فشار اقتصادی دشمن بر مردم و سفره های آنان کاملا مشهود است، تصریح کرد: انشاالله با صبر و استقامت ملت و تلاش و کوشش مضاعف همه مسئولان نظام، از این شرایط نیز با موفقیت و سریلندی عبور می کنیم.
این رزمنده دوران هشت سال دفاع مقدس که از فرماندهان سابق سپاه گنبدکاووس نیز بوده است، همچنین با تبریک هفته وحدت و بسیج، وحدت و صممیت موجود بین شیعه و اهل سنت در گلستان و گنبدکاووس را در کشور نمونه دانست و با تاکید برضرورت حفظ و تقویت این شاخصه، گفت: استکبار جهانی تلاش زیادی برای ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب در ایران اسلامی می کند که باید مراقب بود.
سردار کریمی افزود: البته به برکت انقلاب اسلامی و رهبری امام راحل و جانشین خلف ایشان و تلاش نیروهای مسلح، وحدت و امنیت خوبی در جای جای ایران اسلامی وجود دارد اما تجلی واقعی این وحدت را در گلستان بویژه در گنبدکاووس مشاهده می کنیم.
وی به دور جدید تحریم های آمریکا علیه انقلاب اسلامی و برنامه ریزی این کشور برای اینکه ملت ایران 40 سالگی پیروزی انقلاب خود را جشن نگیرند، اشاره کرد و گفت: این فقط خواب دشمن است و جمهوری اسلامی با وجود برخی فراز و نشیب ها مقتدرانه به حرکت رو به جلوی خود ادامه داده و ملت نیز با شکوهتر از سال های قبل جشن 40 سالگی انقلاب را برگزار می کند.
سردار کریمی با یادآوری تشکیل بسیج به فرمان امام راحل در پنجم آذر سال 58، اضافه کرد: اگر این شجره طیبه که بدنه ملت و امتداد پایان ناپذیر آن است، تشکیل نمی شد و در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی نمی کرد، امروز شاید از انقلاب خبری نبود.
وی تصریح کرد: بسیج در همه عرصه هایی که حضور یافته، نقش آفرینی کرده و از این پس نیز رسالت خود را در سایه منویات رهبری انقلاب به نحو احسن انجام خواهد داد.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 524
  • کد خبر : 53926