عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اطلاع رسانی جوامع محلی در یاری رساندن به کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد

فرماندار در هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آق قلا تاکید کرد:

اطلاع رسانی جوامع محلی در یاری رساندن به کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد

اطلاع رسانی جوامع محلی در یاری رساندن به کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد

"امانگلدی ضمیر"بر اطلاع رسانی جوامع محلی در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی اعتیاد و مصرف مواد مخدر در شهرستان آق قلا تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا، صبح امروز چهارشنبه ششم آذر ماه،هشتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آق قلا با محوریت گزارش وضعیت اعتیاد و کشفیات مواد مخدر،بحث و تبادل نظر پیرامون آموزش کارکنان دولت در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد،پیگیری بند 10 مصوبه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص حمایت از طرح های پیشگیری از اعتیاد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و گزارش اقدامات صورت گرفته 8 ماهه نهاد حمایتی بهزیستی و حمایت از طرح های اجتماع محور،به ریاست "امانگلدی ضمیر" فرماندار برگزار شد.

"امانگلدی ضمیر"در این جلسه بر وظیفه مندی بخشداران و همکاری با نیروی انتظامی در خصوص جمع آوری خرده فروشان و اطلاع رسانی مناسب با هماهنگی دهیاران و شوراهای اسلامی در روستاها تاکید کرد.

فرماندار شهرستان آق قلا ضمن تأکید بر پاکسازی مناطق آلوده سطح شهرستان و اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی،افزود:آسیب شناسی معضلات اجتماعی از جمله اعتیاد و مشخص کردن جامعه هدف و آموزش از طریق روش های فرهنگی،هنری،ورزشی و تبلیغات در محیط های چهارگانه از ضرورت هایی است که می بایست به آن پرداخته شود.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آق قلا با بیان اینکه"ایران پرچمدار مبارزه با اعتیاد در جهان است"بر آگاه سازی خانواده ها و توسعه فرهنگ پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد.

"ضمیر"به مصوبه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اشاره کرد و از مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان آق قلا خواست نسبت به معرفی روستاهای پاک و بدون امتیاز در حوزه اعتیاد و مواد مخدر اقدام نمایند و همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در خصوص اجرای طرح های عمرانی بیشتر در این روستاها اهتمام داشته باشد.

اطلاع رسانی جوامع محلی در یاری رساندن به کاهش آسیب اجتماعی اعتیاد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 565
  • کد خبر : 53984