عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اختصاص 800 میلیون تومان از محل اعتبارات معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری به شهرستان آزادشهر

رهاورد سفر معاون امور مناطق محروم ریاست جمهوری؛

اختصاص 800 میلیون تومان از محل اعتبارات معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری به شهرستان آزادشهر

اختصاص 800 میلیون تومان از محل اعتبارات معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری به شهرستان آزادشهر

"سید رسول حسینی" فرماندار شهرستان آزادشهر در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای مرکز گلستان گفت: 800 میلیون تومان بودجه از محل اعتبارات معاونت امور مناطق محروم ریاست جمهوری برای اصلاح، زیرسازی و آسفالت راه های روستایی شهرستان آزادشهر اختصاص یافت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛ عصر امروز 11 آذرماه ، حسینی فرماندار در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما در ارتباط با اختصاص بودجه ای مجزا برای شهرستان آزادشهر گفت: بعد از سفر دکتر رضوی معاون امور مناطق محروم ریاست جمهوری و بازدید از برخی از نقاط شهرستان، امروز معاونت امور برنامه ریزی ایشان با ارسال نامه از اختصاص 800 میلیون تومان برای اصلاح راه های روستایی در شهرستان آزادشهر خبر داد.
فرماندار درباره هزینه کرد این اعتبار گفت: با توجه به بازدید شخص دکتر رضوی از دو روستای شهرستان ، از این اعتبار مبلغ 400 میلیون تومان برای اصلاح، زیرسازی و آسفالت راه روستای صاتلق بای زیتونلی در بخش مرکزی و 400 میلیون تومان برای اصلاح ، زیرسازی و آسفالت راه روستای وطن از توابع بخش چشمه ساران هزینه خواهد شد.
نماینده عالی دولت در شهرستان آزادشهر در پایان مصاحبه خبری خود گفت: با توجه به اینکه این بودجه از محل اعتبارات ملی سال 97 می باشد به زودی با اخذ پیمانکار عملیات اجرایی این دو پروژه آغاز و تا پایان سال به اتمام می رسد.

ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 443
  • کد خبر : 54184